پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 مدافع جوان جانشین ماسکرانو و ورمالن در تابستان 2018

کد خبر : 72213  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 آبان 1396
تمرکز روی مدافعان آینده دار

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو تصویر روی جلد امروز خود را به ماتیاس دی لیخت مدافع 18 ساله آینده دار آژاکس اختصاص داد تا دوباره باارزش بودن او را گوشزد کند.

 

طبق گزارش، ماتیاس توسط مدیران بارسلونا ارزیابی شده و با کسب رضایت مدیران تصمیم بر حضور او در بارسلونا در تابستان آینده برای ورود به نیوکمپ است.

 

کاملا مشخص است که اولویت خرید بارسلونا در خط دفاع یری مینا بازیکن 23 ساله کلمبیایی باشگاه پالمیراس می باشد که با داشتن بند اولویت خرید تنها 9 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه خواهد داشت اما دو مدافع سن و سال دار بارسلونا نیاز به جانشین دارند.

 

خاویر ماسکرانو با 33 و توماس ورمالن با 31 سال می توانند درتابستان آینده بارسلونا را ترک کنند و قطعا مدیران بارسلونا خود را با این سناریو از پیش آماده کرده اند.

 

 

در تیم لوئیز انریکه 5 مدافع میانی به نام های پیکه، اومتیتی، ماسکرانو، بارترا و ورمالن حضور داشت اما ارنستو والورده در این تابستان 4 مدافع میانی را کافی دانست و از جذب انیگو مارتینز صرف نظر کرد.

 

کیفیت دی لیخت

 

در مورد این مدافع جوان هلندی استعداد یابان و مدیران بارسلونا به این نتیجه رسیده اند که او از زادگاه توتال فوتبال هلندی با کیفیت خوب در بازی با پا کاملا مناسب سبک و فلسفه باشگاه بارسلونا است کسی که در مدرسه فوتبال آژاکس رشد کرده و در تیم ملی هلند نیز اولین بازی خود را انجام داد.

 

دی لیخت همچون پیکه توانایی بالایی در حمل توپ از عقب به میانه زمین دارد و می تواند در حملات موثر باشد و به هیچ وجه در کار دفاعی توسط بازیکنان حریف عصبی نمی شود و به اندازه کافی سریع است.

 

یکی دیگر از جنبه های مثبت برای خرید ماتیاس، رویکری فروشنده بودن باشگاه هلندی است که در همین تابستان سپری شده داوینسون سانچژ را با 40 میلیون یورو راهی تاتنهام کرد.

 

بارسلونا معتقد است که می تواند با خرید ماتیاس و یری مینا، در خط دفاعی سرنوشتی چون موفقیت اومتیتی را برای تضمینی دراز مدت تکرار کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.