پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دوران طلایی جوردی آلبا با ورود ارنستو والورده !

کد خبر : 72441  |  زمان ارسال : دوشنبه 22 آبان 1396
آلبا در بهترین فرم خود قرار دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - والورده دوباره آلبا را زنده کرد.

 

طبق گزارش مارکا، در سال 2012 بود که زوبی زارتا به ازای 15 میلیون یورو توانست جوردی آلبا را راهی نیوکمپ کند. در این چند فصل همواره آلبا یکی از با ثبات ترین و تاثیر گذار ترین بازیکنان بارسلونا بوده و در حال حاضر آلبا در حال سپری کردن دوران شیرینی در بارسلونا است.

 

جوردی آلبا در صحبت های اخیر خود از ورود ارنستو والورده حمایت کرده گفتنی است که شرایط آلبا با حضور والورده بهتر شده است. در فصل گذشته انریکه از یک سیستم جدید 3 دفاع استفاده کرد که همین مسئله باعث شد آلبا در بازی های بزرگی چون دیدار مقابل پاریسن ژرمن و یوونتوس غایب باشد. بعد از آن برخی عدم حضور آلبا در ترکیب بارسلونا را از علت های مهم شکست در این دیدار ها خوانده بودند. خروج نیمار نیز به شکوفایی آلبا کمک کرده زیرا این مدافع حالا فضای بیشتری در اختیار دارد و بیشتر از قبل نفوذ میکند.

 

 

والورده از جوردی آلبا میخواهد که بیشتر در حمله شرکت کند. برعکس آن لوئیز انریکه اجازه نفوذ به آلبا را نمیداد و در برخی از دیدار های مهم نیز از این مدافع استفاده نمیکرد. جوردی آلبا با حضور ارنستو والورده دوباره به روز های خوبش بازگشته است. در حال حاضر جوردی آلبا مدافع اصلی تیم والورده است در این فصل وی 1245 دقیقه بازی کرده است. آلبا از 11 بازی ممکن در لالیگا در 9 بازی حضور داشته و در آن دو دیدار نیز به علت مصدومیت قادر به همراهی کاتالان ها نبوده است.

 

آمار هایی که آلبا در این فصل خلق کرده است نشان میدهد که او در بالاترین فرم خود قرار دارد. در فصل گذشته آلبا در همین مقطع از فصل 647 دقیقه بازی کرده بود و تنها 1 پاس گل داده بود اما آلبای فعلی 5 پاس گل به ثبت رسانده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.