پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو: شادترین ماه های زندگی من در میلان بود !

کد خبر : 72456  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 آبان 1396
جرارد دلوفئو وینگر بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – باتوجه به دعوت نشدن جرارد دلوفئو به اردوی تیم ملی اسپانیا و ماندن در بارسلونا برای انجام تمرینات زیرنظر ارنستو والورده، او با رسانه باشگاه به گفت و گو پرداخت.

 

لاماسیا؟

وقتی که به عنوان یک کودک به بارسلونا آمدم نگاه عجیب و هیجان انگیزی به فوتبال داشتم و می خواستم به تیم اصلی راه پیدا کنم و در آن زمان رونالدینیو را خیلی دوست داشتم. من مجبور بودم به سختی تلاش کنم تا کیفیت خودم را بالا ببرم تا به اهدافم برسم.

 

خروج های قرضی از بارسلونا؟

رفتن به تیم های دیگر و گوش کردن به دستورات مربیان من را بالغ تر کرد. این به من خیلی کمک کرد تا به عنوان یک فرد تغییر کنم چون وقتی جوان تر بودم به خیلی از این چیزهایی که می شنیدم فکر نمی کردم.

 

دلوفئو؟

من برای آنچه که باید در انتهای هفته درون زمین انجام دهم به سختی تلاش و تمرین می کنم و روی حریفان خودمان بررسی انجام می دهم. من هم اکنون در بسیاری از جنبه های بازی از جمله دفاع کردن بهبود پیدا کرده ام و حالا بیشتر از یک بازیکن برای تیمم هستم که صرفا فقط بخواهد حمله کند. قبل از این بیشتر انفرادی بازی می کردم.

 

لیگ جزیره و سری آ ؟

فوتبال انگلیسی روی بازی مستقیم اصرار دارد و شور و هیجان زیادی را تجربه می کنید. لیگ جزیره خیلی خوب است، یکی از بهترین لیگ ها هرچند که بهترین بازیکنان در لالیگا هستند.

 

من خاطرات فوق العاده ای از دوران حضورم در میلان دارم که شادترین ماه های زندگی من بود چون شاهد تولد دخترم نیز بودم.

 

بارسلونای والورده؟

خوشحالم که دارم در تیم بازی می کنم و کمک می کنم اما شما همیشه دوست دارید که بیشتر بازی کنید. ما درحال رسیدن به اهدافمان هستیم و باید همچنان ادامه دهیم. حالا قبل از کریسمس بازی های مهمی را در پیش داریم. باید بازی های لالیگا را برنده شویم و از صعودمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اطمینان کسب کنیم.

 

بازی در زمین یوونتوس و بازگشت به ایتالیا؟

بازی در زمین یوونتوس بسیار دشوار است و یووه نیز تیمی سازمان یافته دارد و من با میلان در سری آ و جام حذفی در انجا بازی کرده ام. ما باید از فوتبال لذت ببریم و بارسلونا می تواند در هر استادیومی پیروز شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.