پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معضل بارسلونا در فروش توران !

کد خبر : 72537  |  زمان ارسال : جمعه 26 آبان 1396
بارسلونا چالش بزرگی برای توران در پیش دارد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش بلچر ریپورت از آ اس ، بارسلونا اجازه خروج را به آردا توران در ژانویه داده است درحالی که بارسلونا قصد ضرر ندارد.

 

طبق گزارش As اسپانیا، باشگاه بارسلونا علی رغم رضایت برای خروج آردا توران در ژانویه برای رها شدن از پرداخت دستمزد سالیانه 8 میلیون یورویی اش، پیشنهادی به دستش نرسیده است و از طرفی مدیران بارسلونا قصد دارند تا برای جبران 34 میلیون یورو مبلغ پرداخت شده برای توران در سال 2015، حداقل 10 میلیون یورو از فروش او به دست آورند.

 

طبق گزارش آ اس مادرید، علاقه قلبی توران و خانواده اش به ماندن در بارسلونا و ادامه دادن به زندگی راحتشان است علی رغم اینکه توران 30 ساله حتی یک دقیقه را نیز زیر نظر والورده بازی نکرده است.

 

توران در تابستان نیز شخصا پیشنهاد آرسنال را برای ماندن در بارسلونا نپذیرفت اما هم اکنون برایش مشخص شده است که در برنامه والورده نیز جایی ندارد.

 

طبق آخرین گزارشات، باشگاه گالاتاسرای با توافق روی قرارداد اسپانسری، منبع پرداختی برای دستمزد سالیانه توران را به دست آورده است و قصد دارند در زمستان او را به خدمت بگیرند اما قصد پرداخت مبلغ خرید موردنظر بارسلونا را ندارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.