پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : نتیجه بهتر از عملکرد تیم بود !

کد خبر : 72588  |  زمان ارسال : شنبه 27 آبان 1396
گلزنی های سوارز آرامش بخش بود !

اختصاصی بارسا نیوز - والورده از این پیروزی خوشحال است.

 

طبق گزارش مارکا، بارسلونا موفق شد لگانس را با نتیجه 0-3 با گل های سوارز و پائولینیو شکست دهد. در ادامه کنفرانس مطبوعاتی والورده بعد از این پیروزی را دنبال خواهیم کرد.

 

احساست بعد از این مسابقه :

احساس خوبی دارم چون به پیروزی رسیدیم. این دیدار دشواری بود تیم حریف در دقایق فشار زیادی آورد و به خوبی فضا ها را برای ما بسته بود. آن ها تنها 2 گل در پنج بازی دریافت کرده بودند. نتیجه 0-3 میگوید که این یک پیروزی ساده بوده اما اصلا چنین نبود. بازی دشواری بود و چندان خوب هم بازی نکردیم البته باید یاد بگیریم که در شرایط سخت چگونه باید بازی کنیم.

 

محرومیت پیکه :

وضعیتی بود که میتوانست اتفاق بیوفتد و اتفاق هم افتاد. نکته مهم پیروزی در این بازی بود. نبود پیکه در مقابل مستایا تاسف آوره ولی امروز جرارد عالی بازی کرد. بازی بدون پیکه سخت است اما بازیکنانی داریم که میتوانند جای او را پر کنند.خطای پیکه کارت زرد نداشت.

 

معنی اختلاف 11 امتیازی چیه :

چیزی نیست. فصل طولانی ه و هنوز زمستان شروع نشده است.

 

سیستم چرخشی در دفاع :

همیشه خوش شانس نیستیم. برای هر بازی در وقتش برنامه ریزی میکنیم و امروز تمام تمرکز ما روی دیدار مقابل لگانس بود و بعد از اونم به یووه فکر خواهیم کرد. استفاده همزمان از پیکه و اومتیتی یک ریسک بود.

 

گلزنی سوارز :

ما توقع داشتیم سوارز در این بازی گلزنی کند و خوشبخاته توانست 2 مرتبه گل بزند. مسی ، سوارز و آلکاسر گلزن های تیمن من هستند ولی اگر گل نزنن پاس گل میدن و موقعیت برای سایر بازیکنان ایجاد میکنند. گل های سوارز در این بازی آرامش بخش بود چون حریف فشار زیادی وارد کرده بود که این مقداری باعث نگرانی ما شده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.