پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زامبورتا در مورد بازی یوونتوس و بارسلونا : مهم است اما نتیجه مهم تر !

کد خبر : 72721  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 آذر 1396
خروج نیمار بارسلونا را تحت تاثیر قرار نداده است !

اختصاصی بارسا نیوز - زامبروتا در مورد دیدار امشب صحبت کرده است.

 

طبق گزارش مارکا، زامبروتا که سابق بازی در دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس را در کارنامه دارد پیش از دیدار حساس امشب بین این دو تیم مصاحبه اختصاصی با مارکا داشته و صحبت های جالبی انجام داده است. در ادامه صحبت های مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی ایتالیا را بررسی میکنیم.

 

خروج نیمار روی بارسلونا تاثیر گذاشته است :

همه آگاه هستند که نیمار یک استعداد فوق العاده است و میتواند در لحظات خاص شگفتی و تفاوت ها را خلق کند. به عقیده من بارسلونا تحت تاثیر خروج نیمار قرار نگرفته و در حال حاضر اونا از بهترین های جهان هستند. بارسا بازیکنان با کیفیت زیادی دارد.

 

دیدار بارسلونا و یوونتوس :

دیدار های این دو تیم در طول تاریخ همیشه خاص و تماشایی بوده اند. در چنین بازی هایی ممکن است اتفاق های زیادی رخ بدهد در ترکیب دو تیم بازیکنان فوق العاده زیادی حضور دارند که میتوانند کار های عجیبی را انجام دهند.

 

شکست یووه در نیوکمپ :

قرارگیری در مقابل بارسلونا آن هم در ورزشگاه نیوکمپ کار بسیار دشواری است. کمتر تیمی میتواند در آن ورزشگاه در مقابل بارسلونا به نتیجه برسد. دیدار امشب در خانه یوونتوس خواهد بود و انتظار میرود که بازی هجومی را به نمایش بگذارند.

 

باشگاه بارسلونا :

بارسلونا همیشه یک باشگاه بزرگ و قدرتمند در سراسر جهان بوده است. آن ها در هر فصل در رقابت های زیادی برای کسب عناوین مختلف مبارزه میکنند در ترکیب آن ها بازیکنان با کیفیت زیادی وجود دارد که میتوانند تفاوت های زیادی را رغم بزنند.

 

نلسون سمدو :

یک قرداد مهم برای بارسلونا بوده است. پول زیادی برایش پرداخت شده و با توجه به سن کمی که دارد میشود گفت که معامله بزرگی بوده اما او از لحاظ جسمی و فنی در سطح بالایی قرار دارد. باید به او اعتماد شود. سمدو نیاز به زمان بیشتری دارد تا هماهنگ شود.

 

در بارسلونا باید چه خصوصیاتی داشته باشد :

در چنین باشگاه اولین چیزی که باید داشته باشید یک شخصیت بالا است. در مرحله دوم کیفیت فنی بالا و توانایی کمک به تیم در کار های هجومی از مهم ترین عوامل هستند.

 

مسی و دیبالا در کنار هم :

آن ها میتوانند در کنار هم بازی کنند. در زمان من اتوئو ، رونالدینیو ، مسی و هانری روی نیمکت بودند و همه بازی میکردیم. اما باید اعتراف کنم که تصمیم گیری برای سرمربی خیلی دشوار شده بود اما همه با هم سازگاری زیادی داشتیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.