پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خداحافظی غیر رسمی ماسکرانو از بارسلونا !

کد خبر : 73063  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 آذر 1396
دورانم در بارسلونا به سر رسیده است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش فوتبال اسپانیا، خاویر ماسکرانو در گفت و گو با ESPN اعتراف کرد که زمان جدایی از بارسلونا در انتهای فصل جاری فرا رسیده است.

 

ماسکرانو مدافع آرژانتینی 33 ساله بارسلونا که تا انتهای فصل آینده یعنی تا زوئن 2019 با بارسلونا قرارداد دارد، می خواهد در انتهای فصل جاری و یک فصل قبل از اتمام قراردادش بارسلونا را ترک کند که در این خصوص تنها موافقت بارسلونا باقی می ماند.

 

ماسکرانو که در دوران ریکاوری مصدومیت خود به سر می برد، درخصوص جدایی از بارسلونا در انتهای فصل گفت:

بله، من فکر می کنم که دوران حضورم در بارسلونا به سر رسیده است. این حس را دارم که پس از گذراندن این سال های طولانی کار بیشتری ازدستم برای بارسلونا بر نمی آید. بهترین سال های زندگی من در اینجا سپری شده است و من هرگز بارسلونا را فراموش نخواهم کرد.

 

به نظر من شما باید بدانید که زمان مناسب برای تمام کردن همه چیز چه موقع است و من می خواهم در زمان مناسب پرونده ام در بارسلونا را ببندم اما این تنها به من وابسته نیست (در اشاره به داشتن قرارداد برای یک فصل دیگر).

 

من می خواهم کارم را به موقع تمام کنم چون زمانی که لیورپول را ترک کردم بابت انتخاب نکردن زمان مناسب احساس خوبی نداشتم و نمی خواهم همین احساس در بارسلونا برایم ایجاد شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.