پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی پیشنهاد جنون آمیز شیخ منچسترسیتی را رد کرد

کد خبر : 73229  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 آذر 1396
پشت پیشنهاد دستمزد باورنکردنی بارسلونا به مسی در واقع منچسترسیتی است .

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا امروز در مقاله ای از برنامه ای  پرده داشت که جهت انتقال مسی طراحی شده بود و نشان داد چگونه منچسترسیتی نقش مهمی در تمدید مسی داشت .

 

مارکا ادعا کرد اگر مسی در تابستان به صورت رایگان به منچسترسیتی میرفت این باشگاه انگلیسی 100 میلیون یورو به مسی پرداخت میکرد و سالانه 50 میلیون یورو نیز خالص دستمزد میداد .

 

گفته میشود تلاش های قبلی منچسترسیتی برای مسی جدی نبود اما مارکا مدعی شد در این زمان ( امسال ) ماجرا متفاوت بود و آنها واقعا علاقه مند بودند هرچند که گواردیولا در مصاحبه هایش چیز دیگری را ادعا میکند .

 

تلاش آنها بسیار جدی بود و بارسلونا مجبور بود تا پیشنهادی که به مسی ارائه میکند با پیشنهاد شیخ منصور مالک منچسترسیتی مطابقت داشته باشد .

 

اطرافیان مسی با توجه به انتقال نیمار به پاری سن ژرمن و پیشنهاد منچسترسیتی تمایل به ( مبالغ ) بیشتری داشتند .

 

بارسلونا در قرارداد مسی در مجموع 50 میلیون یورو به این بازیکن دستمزد میدهد که شامل دستمزد , حقوق تصویر و پرداخت به بنیاد مسی و راه های دیگر میشود .

 

فقط یک باشگاه

لئو در بارسلونا خوشحال است و هر ماه یک رکورد جدید را در بلوگرانا به نام خود ثبت میکند . او یک برنده است و همچنان با این وجود حس جاه طلبی و میل به شکستن رکوردهای شخصی و تیمی را حفظ کرده است . علاوه بر این خانواده او نیز خوشحالند و فرزندان آنها در حال بزرگ شدن هستند و همه چیز طبق یک نظم پیش میرود . اکنون که او تمدید کرده میخواهد روند شکستن رکوردها را حفظ کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.