پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرانی بارسلونا از وضعیت مارلون !

کد خبر : 73317  |  زمان ارسال : جمعه 17 آذر 1396
چالش مدافع میانی

اختصاصی بارسانیوز – درحالی بارسلونا این روزها با مصدومیت اومتیتی و ماسکرانو و خبرهای خروج مدافع آرژانتینی در بحران خط دفاعی قرار گرفته که مارلون سانتوس مدافع قرضی بارسلونا در نیس فرانسه نیز وضعیت خوبی ندارد.

 

مارلون که در ابتدای فصل با باقی ماندن توامس ورمالن به قراردادی 2 ساله قرضی راهی نیس فرانسه شد درحال حاضر وضعیتش برای مدیران بارسلونا راضی کننده نیست.

 

مارلون در 4 ماه ابتدایی فصل جاری تنها 9 بازی برای نیس شامل 7 بازی در لیگ 1 فرانسه و 2 بازی در لیگ اروپا انجام داده که در 7 مورد از آن ها از ابتدا در ترکیب حضور داشته است و در دو بازی نیز به صورت تعویضی وارد میدان شد که یکی از آن ها در 5 دقیقه انتهایی بازی بود.

 

2 بازی در سپتامبر، 3 بازی در اکتبر، یک دیدار در نوامبر و یک بازی در دسامبر 7 دیداری است که او از ابتدا در ترکیب بوده که این از نظر مفاد قراردادی بین دو باشگاه از نظر مدیران بارسلونا کم است.

 

نمایندگان بارسلونا در فصل جاری چندین بار بازی او را در نیس دیده اند و فهمیده ان که او انتظاراتش برآورده نشده است و از نظر باشگاه بارسلونا نیز پیشبینی ها برای میزان دقایق بازی او تا به اینجا محقق نشده است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.