پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو: سر چهار توپ طلای متوالی مسی حرص می خوردم !

کد خبر : 73322  |  زمان ارسال : جمعه 17 آذر 1396
کریستیانو رونالدو اعتراف کرد

اختصاصی بارسانیوز – کریستیانو رونالدو شب گذشته توپ طلای پنجم خود را از فرانس فوتبال با رای روزنامه نگاران منتخب دریافت کرد که پس از آن از عدم تصور برابری با مسی درتعداد توپ طلا صحبت کرد.

 

رونالدو که اولین توپ طلای خود را در سال 2008 در منچستر یونایتد کسب کرد پس از آن شاهد 4 توپ طلای لیونل مسی بود که در این خصوص گفت:

من فکر نمی کردم که بتوانم به مسی برسم چون پس از اینکه اولین توپ طلایم را گرفتم او 4 سال پیاپی آن را گرفت و فکر می کردم برابری با او دشوار است اما فوتبال فرصت ادامه کار و تلاش را به شما می دهد و من توانستم با سپری کردن یک دوره عالی به این برسم.

 

من توپ طلایی را قبل از مسی گرفتم و پس از آن مسی 4 بار پیاپی آن را از من گرفت و من نمی توانم این واقعیت را انکار کنم که غمگین و عصبی بودم. من به مراسم ها می آمدم اما هرگز کسبش نمی کردم و حتی نمی خواستم به مراسم بیایم چون نمیخواستم تنها برای عکس گرفتن در مراسم باشم.

 

اما پس از آن آرام آرام و به لطف حمایت کسانی که در اطرافم بودند به خودم گفتم که هر آغاز پایانی دارد و در فوتبال در پایاین است که همه چیز شمارش می شود و صبوری کردم. این پنجمین توپ طلای من است و من بدون توجه به سنم برای بیشتر کردنش تلاش خواهم کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.