پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ به منچستر یونایتد؛ گریزمان در دست بارسلونا !

کد خبر : 73332  |  زمان ارسال : جمعه 17 آذر 1396
پاسخ مثبت گرفته شده است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه منچستر یونایتد در تماس با اتلتیکو مادرید برای خرید آنتوان گریزمان با پاسخ بارسلونا مواجه شد.

 

طبق ادعای دقایقی قبل موندو، منچستر یونایتد هنوز آنتوان گریزمان را فراموش نکرده بازیکنی که قبل از تمدید با این تیم مادریدی، منچستر یونایتد را به عنوان مشتری جدی خود می دید.

 

طبق گزارش، مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد برای آنتوان گریزمان با جواب رد مواجه شد که این جواب رنگ و بویی بارسلونایی داشت به صورتی که مقامات اتلتیکو مادرید به او گفته اند:

آنتوان در دست بارسلونا است.

 

طبق گزارش، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا در انتهای فصل گذشته و در تابستان سپری شده شخصا برای جذب گریزمان با میگوئل آنخل گیل مدری اتلتیکو مادرید وارد مذاکره شد و پاسخ مثبت را برای تابستان آینده دریافت کرد اگرچه که هنوز قراردادی امضا نشده است.

 

اتلتیکو بابت تحریم نقل و انتقالاتی توسط فیفا بند 100 میلیون یورویی گریزمان را 2 برابر کرد و بارتومئو اطمینان داد که در تابستان 2017 برای جذبش اقدام نخواهند کرد درحالی که بند آزاد سازی او در تابستان 2018 به 100 میلیون یورو بازخواهد گشت و مناسب ترین فرصت برای خرید اوست.

 

موندو ادعا کرده است که بارسلونا پاسخ مثبت را از آنتوان گریزمان گرفته و به همین دلیل پاسخ سران اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد، اولویت انتقال با بارسلونا بوده است.

 

طبق گزارش های منتشر شده، گریزمان از بودن در اتلتیکو و از دست دادن شانس های کسب جوایز انفرادی خسته شده و قصد دارد تا اوضاع خود را تغییر دهد و برای این مسیر بارسلونا را انتخاب کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.