پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی ویارئال: عجیب ترسیدیم؛ برنامه برای مهار مسی؟

کد خبر : 73356  |  زمان ارسال : شنبه 18 آذر 1396
مربی ویارئال از بدشانسی در هفته های اخیر گفت

اختصاصی بارسانیوز - در هفته 15 لالیگا بارسلونا فردا مهمان ویارئال خواهد بود که سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی خود درخصوص وضعیت تیم خود با مصدومیت های پرتعداد و لیونل مسی صحبت کرد.

 

خاویر کایخا درخصوص وضعیت تیم خود گفت:

پابلو ترس بزرگی به ما داد چون درحین تمرین بی هوش شد و لحظه دشواری برایمان درحال رقم خوردن بود که خوش شانس بودیم پزشک سریعا وارد عمل شد و وضعیت او را بهبود بخشید اما مجبور شد تا به بیمارستان برود تا تست های لازم روی ا صورت بگیرد.

 

متوجه شدیم که مشکل از قند خون بوده و او هم اکنون بهبود یافته است اما باید آزمایش دهد و خوشبختانه مسئله قلب و عروق نبوده است. ما مشکلات فراوانی بابت مصدومیت ها داریم اما باید به کار خود ادامه دهیم و بر این مشکلات غلبه کنیم و هیچ راه دیگری نداریم و با این نگرش با بارسلونا مواجه خواهیم شد.

 

بازی مقابل تیم شکست ناپذیر فصل جاری؟

بارسلونا کاندیدای اصلی قهرمانی است. تیمی که صدرنشین است و بهترین تیم حال حاضر لالیگا می باشد. هیچ تیمی موفق به شکست دادنشان نشده اما نمی توانیم فکر کنیم که شکست نمی خورند و با این ایده به فکر ارائه بازی خوب هستیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 

مسی؟

می دانیم که تاکنون تاثیر قابل توجهی در تیمش داشته است اما هیچ کار خاصی برای متوقف کردنش انجام نمی دهیم و ایده ما متوقف ساختن او به صورت تیمی است.

 

روش بازی؟

خب ایده ما داشتن مالکیت توپ نیست چون این کار مقابل بارسلونا پیچیده و دشوار است. اگر توپ را داشته باشیم مشکلات کمتری خواهیم داشت اما باید از خودمان محافظت کنیم.

 

بارسلونای جدید؟

خب بارسلونا هم اکنون در دفاع مستحکم تر از قبل شده و به همین دلیل گل های زیادی دریافت نمی کنند ولی همچنان به حملات خود ادامه می دهند.من این بارسلونا را دوست دارم و کسل کننده نمی بینم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.