پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قیمت خرید یری مینا مشکل بزرگ ماسکرانو برای خروج !

کد خبر : 73439  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 آذر 1396
مینا بسیار بیشتر از 9 میلیون یورو

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن تصویر یری مینا به معضل به وجود آمده در باشگاه بارسلونا بابت درخواست خروج ماسکرانو و بند اولویت خرید یری مینا توسط بارسلونا اشاره کرد.

 

طبق گزارش، ماسکرانو که تصمیم خود را برای خروج از بارسلونا برای انجام بازی جهت آمادگی برای جام جهانی 2018 روسیه گرفته باید باشگاه هبی چین را برای افزایش مبلغ پیشنهادی 5 یا 6 میلیونی یورویی خود ترغیب کند چون درخواست باشگاه بارسلونا بیش از این است.

 

دلیل درخواست مبلغ بیشتر مقامات بارسلونا و مخالفت با فروش ماسکرانو این می باشد که قادر نیستند تا یری مینا را در ژانویه با 9 میلیون یورو به خدمت بگیرند چون این بند برای تابستان 2018 تنظیم شده و از این رو بارسلونا می بایست باشگاه پالمیراس را برای جذب مینا در ژانویه راضی کند که در این صورت قطعا قیمت یری مینا 9 میلیون یورو نخواهد بود و باشگاه برزیلی مبلغ بسیار بیشتری را درخواست خواهد کرد.

 

 

از سوی دیگرف رابرت فرناندز در سفر اخیر خود به آمریکای جنوبیف برای تابستان به یری مینایی قول داده بود که هم اکنون در تعطیلات به سر می برد.

 

عموی یری مینا که ایجنت او نیز می باشد در گفت و گو با رادیو کاتالونیا اعلام کرد که هنوز از باشگاه بارسلونا تصمیمی برای جذب مینا در ژانویه مخابره نشده است.

 

متن کامل مصاحبه ایجنت مینا

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.