پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رصد لوئیس آلبرتو توسط رابرت فرناندز !

کد خبر : 73446  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 آذر 1396
سفرهای ادامه دار فرناندز

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا همچنان بازار نقل و انتقالات را برای تامین نیازهای خود زیرنظر دارد و رابرت فرناندز در ادامه سفرهای خود به استادیوم های مختلف اروپا و آمریکای جنوبی اینبار در ایتالیا دیده شد.

 

طبق گزارش، رابرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا در دیدار شب گذشته لاتزیو و تورینو از نزدیک نظاره گر دیدار بود تا عملکرد لوئیس آلبرتو رومرو را تماشا کند که با عملکرد عالی خود در لاتزیو توجه چند باشگاه از جمله بارسلونا را به خود جلب کرده است.

 

اما این علاقه بارسلونا جدید نیست چون بارسلونا تقریبا از 3 ماه قبل، لوئیس آلبرتو را با جاسوسی در چند دیدار زیرنظر داشته است. باشگاه بارسلونا تحت نظر داشتن آلبرتو را به نمایندگانش اطلاع داده که روند تکاملی او در ادامه نیز ارزیابی خواهد شد تا گزینه ای برای خرید در تابستان باشد.

 

 لوئیس آلبرتو که به عنوان بازیکن ماه نوامبر لاتزیو نیز انتخاب شده در بازی مقابل تورینو در استادیوم المپیکو رم توجه ویژه رابرت فرناندز حاضر روی سکوها را به خود برانگیخت که دومین گلزن برتر تیمش پس از ایموبیله است.

 

اولویت خلوت شدن تیم بارسلونا

 

ورود لوئیس آلبرتو منوط به خروج چند بازیکن از بارسلونا تا تابستان آینده خواهد بود که او یکی از گزینه های متعدد خرید هافبک در بارسلونا در کنار کوتینیو، گورتزکا و آرتور است و همین طور کارلس آلنا که در انتظار ورود از تیم دوم به اصلی می باشد.

 

او که با فراخوانده شدن به تیم ملی نظر لوپتگی را نیز به خود جلب کرده تا 2021 با لاتزیو قرارداد دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.