پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روز فراموش نشدنی مونچو رودریگوئز؛ آینده ای از لاماسیا !

کد خبر : 73600  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 آذر 1396

 

 

روزی ویژه برای هافبک تیم Juvenil A بارسلونا

 

اختصاصی بارسانیوز – بی شک همه ما روزهایی ویژه در زندگی خود داشته ایم و خواهیم داشت که هرگز فراموششان نخواهیم کرد و این برای رامون رودریگوئز "مونچو" متولد 13/9/1999 در تاریخ 15 دسامبر 2017 خلاصه می شود جایی که با تنها 17 سال سن به عنوان بازیکن رده سنی Juvenil A لاماسیا، توانست برای تیم دوم بارسلونا مقابل کادیز در جریان شکست 3-1 در دسته پایین تر لالیگا بازی کند.

 

او اولین گام فوتبالی خود را در 5 سالگی از تیم CIDE در شهر محل تولد خود و یکی از معتبرترین باشگاه های شهر مایورکا آغاز کرد و درنهایت از این تیم راهی تیم مایورکا شد و سپس به بارسلونا آمد جایی که بارسلونا بیشتر از مایورکا رویش حساب باز می کرد.

 

مربیان بارسلونا از او به عنوان بازیکنی بسیار رقابتی یاد می کردند که از لحاظ فنی بسیار خوب است و با ژاوی و تیاگو آلکانتارا قیاس می شود و همچنین کاراکترهای بیشتری نظیر بازیکنی چون آرتورو ویدال دارد.

 

چیزی که بیشتر از هرچیزی در او نمایان است، عشق او به فوتبال می باشد و همیشه از رفتار خوب با او در لاماسیا حرف می زند و از افرادی که کمک یار او بوده اند متشکر است.

 

به دلیل همین نگرش است که او توانسته اولین بازی در تیم بی را در 17 سالگی انجام دهد و حالا مونچو به خوبی می داند که هنوز کارش در بارسلونا تمام نشده و باید به تلاش خود ادامه دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.