پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : الکلاسیکو صحنه نبرد سوارز و رونالدو

کد خبر : 73639  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 آذر 1396
سوارز و رونالدو در فرم خوبی به الکلاسیکو میرسند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش رویتر , مهاجم بارسلونا و رئال مادرید در آخرین سال های بازی خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند اما آنها قبل از الکلاسیکو به فرم خوب بازگشتند .

 

لوئیس سوارز از بارسلونا و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در بازی های اخیر تیم خود گلزنی کردند . رونالدو موفق شد برابر تیم برزیلی گرمیو در فینال جام باشگاه ها گلزنی کند . گلی که باعث شد رئال قهرمان این رقابت ها شود . درحالی که سوارز برابر لاکرونیا 2 گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند .

 

زمانی که این دو رقیب در الکلاسیکو دیدار میکنند بارسلونا به دنبال افزایش اختلاف امتیاز خود با رئال مادرید خواهد بود . در حال حاضر رئال با 1 بازی کمتر 11 امتیاز با بارسلونا فاصله دارد .

 

رئال مادرید شروع ناامیدکننده ای در این فصل لالیگا داشت درحالی که رونالدو دچار افت زیادی شده بود .

 

بازیکن پرتغالی در 8 بازی لالیگا تنها 1 گل به ثمر رسانده بود اما در بازی های اخیر بازگشت و موفق شد تعداد گل های خود را به 4 عدد در لالیگا برساند . او در لیگ قهرمانان نیز 8 گل به ثمر رسانده است .

 

رافائل واران پس از قهرمانی رئال در جام باشگاه ها گفت : کریستیانو , کریستیانو است و شما نباید او را بیدار کنید .

 

رونالدو در فوریه 33 ساله میشود و اصرار دارد با عملکردش به انتقادات نسبت به واگذار کردن صدر جدول  به بارسلونا پاسخ دهد .

 

رونالدو در مصاحبه ای گفت :

من امیدوارم که با پیروزی در این بازی ( الکلاسیکو ) شانس قهرمانی رئال مادرید در لالیگا زنده شود . من فرصت خوبی دارم . من در زمین حرفم را میزنم و من سعی میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا طرفداران از فوتبال لذت ببرند .

 

در مقایسه با رئال مادرید باید گفت بارسلونا در حال پرواز است . کاتالان ها در لالیگا و لیگ قهرمانان باختی نداشته اند و یکی از بهترین عملکردهای فصل خود را در برابر دپورتیوو لاکرونیا قبل از الکلاسیکو به نمایش گذاشتند .

 

اگرچه این تیم در بازی های زیادی از فصل به مسی متکی بود اما در این بازی سوارز یکی از اجزای مهم پیروزی بارسلونا بود و 2 گل به ثمر رساند . همچنین یکی از گلهای او نیز توسط داور حساب نشد .

 

سوارز در مصاحبه ای گفت که گل او بسیار واضح بود اما توسط داور گرفته نشد .

 

 او مانند رونالدو فقط به پیروزی در الکلاسیکو فکر میکند . سوارز گفت :

این پیروزی به ما کمک میکند تا از رقیبان فاصله بیشتری بگیریم اگرچه هنوز رقبای دیگری همچون اتلتیکومادرید و والنسیا هستند .

 

پس از یک عملکرد ضعیف در آغاز فصل حالا سوارز بازگشته است . او در 8 بازی ابتدایی تنها 2گل به ثمر رسانده بود اما در هفته های گذشته 9 گله شده است .

 

یکی از دلایل بازگشت سوارز استراحت او در ماه نوامبر از بازی های ملی و انجام کارهایی برای رفع مصدومیت جزئی این بازیکن است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.