پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا فردا با چه ترکیبی مقابل سلتاویگو بازی میکند ؟

کد خبر : 74200  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 دی 1396
بارسلونا فردا بازی دشواری را در پیش دارد ..

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش بارسا بلوگرانا , بارسلونا روز پنجشنبه در بالایدوس به مصاف سلتاویگو در کوپا دل ری میرود . با توجه به اینکه بازی های این هفته فشرده برگزار میشود بنابراین انتظار داریم ارنستو والورده از سیستم چرخشی کمک بگیرد . البته اینکار برای بازی با تیمی مانند سلتاویگو سخت است زیرا در این فصل برابر آنها بارسلونا به تساوی 2-2 رسید .

 

دفاع

سیلسن دروازه بان بارسلونا در کوپا دل ری است . انتظار میرود در خط دفاعی بارسلونا نلسون سمدو در سمت راست , پیکه و ورمائلن در مرکز و لوکاس دینیه در چپ به جای آلبا بازی را آغاز کند .

 

خط میانی

کارلوس آلنا در روزهای اخیر با تیم اصلی تمرین کرده است . بنابراین احتمال حضور او در این بازی زیاد است . همچنین انتظار میرود والورده برای تکمیل خط هافبک به دنیس سوارز , روبرتو و آندره گومز نیز نگاه کند . استفاده از آنها بستگی دارد که والورده از سیستم 4-4-2 استفاده میکند یا سیستم 4-3-3

 

خط حمله

اینجا شاید جالب ترین بخش ترکیب باشد . احتمال حضور آلکاسر به دلیل مصدومیت وجود ندارد . در حالی که مسی و سوارز نیز سه شنبه اولین تمرین خود را انجام دادند . بنابراین انتظار میرود خوزه آرنایز مهاجم اصلی در این بازی باشد و همچنین احتمالا جرارد دلوفئو اولین بازی خود را از ماه سپتامبر فردا تجربه میکند . الیکس ویدال یکی دیگر از گزینه ها است درحالی که میدانیم بارسلونا دیروز دمبله چراغ سبز گرفته اما به احتمال زیاد او روی نیمکت خواهد نشست .

 

بنابراین ترکیب مورد انتظار به این صورت خواهد بود : سیلسن , سمدو , پیکه , ورمائلن , دینیه , آلنا , بوسکتس , دنیس سوارز , ویدال , آرنایز , دلوفئو

 

به نظر شما بارسلونا با چه سیستمی فردا مقابل سلتاویگو بازی میکند ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.