پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خبر شالکه از پایان انتظار برای سرنوشت گورتزکا !

کد خبر : 74225  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 دی 1396
پاسخ مدیر شالکه

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی با حضور تیم های بوندسلیگایی در تعطیلات باز شده، در آلمان توجهات روی تصمیم لئون گورتزکا برای آینده اش جلب شده که طبق اعلام باشگاه شالکه در انتهای ماه جاری مشخص خواهد شد.

 

پس از خبر بیلد مبنی بر توافق لئون گورتزکا با بایرن مونیخ برای انتقال تابستانی، این خبر توسط یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ اینگونه تکذیب شد که بارسلونا به عنوان رقیبی قدرتمند در کنار آن ها در تلاش برای جذب گورتزکا است.

 

در کنار این صحبت یوپ هاینکس، ایجنت لئون گورتزکا نیز اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته اند و درصورتی که تصمیم بگیرند ابتدا باشگاه شالکه را در جریان خواهند گذاشت.

 

اما کریستین هیدل مدیر باشگاه شالکه ضمن تایید عدم موفقیت برای راضی کردن لئون گورتزکا جهت تمدید تا به این لحظه گفت:

در هر صورت آینده او در پایان ژانویه اعلام خواهد شد.

 

کنار نکشیدن بارسلونا

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، موضع بارسلونا برای جذب گورتزکا همچنان پابرجا است به صورتی که پپ سگورا و رابرت فرناندز به صورت پیوسته با ایجنت لئون در ارتباط هستند و مطمئن هستند قراردادی با بایرن مونیخ منعقد نشده است.

 

در باشگاه بارسلونا برخی از مدیران روی جذب رایگان لئون در تابستان اتفاق نظر دارند البته اگر کوتینیو جذب شود درحالی که آرتور نیز وجود دارد که او نیز در صورت عدم توافق با لیورپول جذب خواهد شد.

 

بارسلونا قصد دارد تا یک بار دیگر نمایندگان خود را برای دیدن او در جریان دیدار دوستانه شالکه مقابل اوستنده در 10 ژانویه راهی کند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.