پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد بارسلونا برای کوتینیو کمتر از درخواست لیورپول ( عکس )

کد خبر : 74233  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 دی 1396
اسپورت از پیشنهاد بارسلونا برای کوتینیو پرده برداشت !

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت امروز نوشت که لیورپول برای کوتینیو 160 میلیون یورو میخواهد و این بیشتر از پیشنهاد بارسلونا است که 130 میلیون یورو میباشد . در پیشنهاد بارسلونا تقریبا تمام متغییرها اجباری است . اما اسپورت تاکید کرد که تفاوت قیمت پیشنهادی چندان زیاد نیست و عملیات انتقال میتواند به زودی بسته شود .

 

بارسلونا میداند 130 میلیون یورو تضمینی است اگرچه در قرارداد اهداف آسان تعیین شده اما در مجموع قیمت عادلانه ای است . از زمان اولین پیشنهاد بارسلونا 6 ماه میگذرد و درست است که کوتینیو نمیتواند در لیگ قهرمانان فصل جاری برای بارسلونا بازی کند . شرایطی وجود دارد که میتواند از قیمت نهایی کم کند اما لیورپول هم میگوید در صورت فروش کوتینیو در وسط فصل دچار مشکل میشود . اینها مشکلات ورزشی هستند .

 

اسپورت از قول چند رسانه انگلیسی نوشت لیورپول تنها در یک صورت این پیشنهاد 130 میلیونی را قبول میکند و آن این است که توافق برای کوتینیو در ژانویه انجام شود اما انتقال کوتینیو به نیوکمپ در تابستان صورت گیرد . اما بارسلونا نمیخواهد اینکار را انجام دهد . کاتالان ها بالاترین پیشنهاد تاریخ خود را برای کوتینیو ارائه کرده اند و میخواهند در سریع ترین زمان این بازیکن را داشته باشند .

 

اوضاع با این حال چندان بد نیست و همه ی طرف ها میخواهند به توافق برسند . سعی دو طرف برای رسیدن به یک توافق در اسرع وقت است و کسی از طرفین خشمگین نیست .

 

کوتینیو بدون هیچ تردیدی در همه مذاکرات نقش کلیدی داشته است . در حال حاضر همچون تابستان او لیورپول را تحت فشار گذاشته است و تقریبا با شورش خود مذاکرات را به لیورپول تحمیل کرد . حالا یک بار دیگر او موفق شد لیورپول را پای میز مذاکره بیاورد . کوتینیو همچنان مصدوم است و فردا در بازی مهم مقابل اورتون در جام حذفی بازی نمیکند .

 

بازیکن برزیلی میداند که لحظه مهمی است و مایل نیست که عملیات انتقال در آخرین لحظه با شکست مواجه شود .  قرارداد احتمالی با کوتینیو 5 ساله خواهد بود .

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.