پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمالی : یری مینا امروز بازیکن بارسلونا میشود !

کد خبر : 74277  |  زمان ارسال : جمعه 15 دی 1396
یری مینا میتواند امروز بازیکن بارسلونا شود .

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو : یری مینا در یک قدمی تبدیل به بازیکن جدید بارسلونا است . باشگاه پالمیراس میتواند امروز این مدافع 23 ساله را به بارسلونا بفروشد . در صورت توافق , مینا با هم تیمی هایش در باشگاه پالمیراس خداحافظی میکند و هفته آینده راهی بارسلونا میشود تا به صورت رسمی در نیوکمپ معارفه شود . احتمالا دوشنبه وارد بارسلونا میشود .

 

این اطلاعاتی است که موندو دپورتیوو بدست آورده است . نزدیکان این بازیکن اذعان کردند پایان این داستان خوش است . به احتمال زیاد قرارداد مینا تا سال 2022 با بارسلونا بسته میشود .

 

الکساندر ماتوز مدیر ورزشی پالمیراس نیز تایید کرده که بارسلونا برای یری مینا یک پیشنهاد ارائه کرده است و آنها امروز آن را بررسی میکنند . مینا در تمرینات فعلا شرکت میکند . بارسلونا میخواهد یری مینا در اسرع وقت به ترکیب اضافه شود زیرا خاویر ماسکرانو در حال ترک بارسلوناست و ساموئل اومتیتی همچنان مصدوم است .

 

قیمت یری مینا 195 سانتی متری در تابستان تنها 9 میلیون یورو است اما در ژانویه بیشتر خواهد بود .  اما مدیر ورزشی پالمیراس دیروز گفت که این باشگاه با مینا خوشحال است و اشاره کرد که اگر پیشنهاد بارسلونا بیشتر نباشد آنها تمایلی به فروش او 6 ماه زودتر از توافق ندارند . انتظار میرود پیشنهاد بارسلونا 10 میلیون ثابت + 2 میلیون متغییر باشد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.