پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رد بند غیر واقعی بارسلونا برای کوتینیو توسط لیورپول !

کد خبر : 74312  |  زمان ارسال : جمعه 15 دی 1396
لیورپول نپذیرفت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش میرور، با مصمم بودن سران بارسلونا برای به خدمت گرفتن فیلیپه کوتینیو اما مشکلاتی در روی بند متغیر این انتقال وجود دارد که این بند توسط باشگاه لیورپول رد شده است.

 

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا کوتینیو را در مجموع دو مبلغ ثابت و متغیر تحت شرایط به مانند دمبله به خدمت بگیرد که طبق گزارش منتشر شده این بند متغیر بابت شرطی از سوی باشگاه بارسلونا توسط باشگاه لیورپول پذیرفته نشده است.

 

طبق گزارش، بارسلونا بندی را از لحاظ پرداخت مالی به صورت متغیر با شرط کسب توپ طلا توسط کوتینیو قرار داده که این توسط باشگاه لیورپول پذیرفته نشده است چون سران لیورپول کسب توپ طلا توسط کوتینیو را غیر واقعی می دانند و در عمل، پرداخت شدن مبلغ بیشتر را دور از دسترس می بینند.

 

طبق گزارش، بارسلونا حاضر به پرداخت مبلغ 160 میلیون یورو برای کوتینیو است اما قصد دارند تا از مقادیر متغیر با شرایط سنگین بکاهند و علی رغم رد این بند توسط لیورپول هیچ چیز به پایان نرسیده و در بارسلونا در تلاش هستند تا رضایت باشگاه لیورپول را جلب کنند.

 

این خبر در حالی است که شایعات درخصوص کوتینیو از رسانه های مختلف زیاد است و هنوز خبری از مقامات دو باشگاه و ایجنت کوتینیو در دسترس نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.