پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 نکته از اولین ملاقات کوتینیو با هم تیمی های جدید خود در بارسلونا ( تصویری )

کد خبر : 74565  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 دی 1396
نکاتی از اولین ملاقات کوتینیو با هم تیمی های جدید خود در بارسلونا به روایت میرور

اختصاصی بارسا نیوز -  فیلیپه کوتینیو سرانجام با قراردادی به ارزش 142 میلیون پوند از لیورپول به بارسلونا پیوست . در طول چند روز گذشته دوربین ها از این بازیکن از زوایای مختلف عکس گرفتند . در اینجا 5 نکته از ملاقات کوتینیو با هم تیمی های جدیدش را میخوانیم .

 

1 - آنها در بارسلونا هنوز درخت کریسمس دارند !

ما نمیتوانیم کمکی در این مورد کنیم اما متوجه هستیم که بارسلونا در انجام برخی کارهای ضروری خانه شکست خورده است . اکنون دو هفته از کریسمس گذشته است و بودن درخت کریسمس در بارسلونا خیلی طولانی شده است ( بیشتر از 12 روز کریسمس ) . آیا این درخت 2 روز است که قرار گرفته  ؟ پاسخ کوتاه بله است . اما چرا ؟  این خیلی بدشانسی می آورد . مخصوصا اگر فوتبالیستی خیلی خرافاتی باشد .

 

2 - دوستان به هم پیوستند

لوئیس سوارز هم تیمی سابق کوتینیو در لیورپول به او در کاتالونیا خوش آمد گفت . سوارز و کوتینیو از توانایی خود برای جادوگری در لیورپول استفاده کردند . بنابراین شما تصور کنید آنها چه کاری میتوانند در بارسلونا انجام دهند . خب , اگر شما طرفدار لیورپول هستید که هیچ . اگر نه چرا میخواهید تصور کنید ؟  با اینکار فقط خودتان را بیشتر عذاب میدهید !

 

3 - فیلیپه مطمئن میشود که خودش را به همه معرفی میکند

همانطور که در تصویر قبل دیدید او در کنار لوئیس سوارز بود و بدون شک خودش را به لیون مسی هم معرفی کرد . اما کوتینیو فقط علاقه مند است تا با بهترین ها نشست و برخواست کند - هم تیمی هایی که هر بازیکنی در جهان را به بارسلونا علاقه مند میکنند . آه نه . در اینجا او مشغول یک گفتگوی عمیق با دروازه بان دوم بارسلونا یاسپر سیلسن است .

 

4 - ملاقات شاگرد با استاد

با توجه به اینکه کوتینیو دومین بازیکن گران قیمت تاریخ است او در لیورپول ثابت کرد کمی ( ؟ ) خوب است . امیدواریم که شما بدانید از چه صحبت میکنیم . آندرس اینیستا سال هاست که ضربان قلب بارسلونا بوده است . حالا او به پایان کار باشکوه خود نزدیک میشود و زمان آن است که کوتینیو قهرمان شود .

 

5 - لمسی از لذت

فوتبال میتواند یک بازی ثابت در زمان باشد و این آسان است که شما روی چیزهای سطحی مانند انتقال 142 میلیون پوندی تمرکز کند .

 

به این خاطر میگوییم که شما در تصاویر قبل میتوانستید بنری را در خارج از پنجره ببینید که در امتداد زمین تمرین بارسلوناست و بسیار دوست داشتنی است ( اما به خاطر تمرکز روی کوتینیو ندیدید )

 

روی بنر نوشته شده است " RIP Tito Vilanova " تا سرمربی سابق بارسلونا که در سال 2014 در سن 45 سالگی به علت بیماری سرطان درگذشت همیشه در خاطره ها بماند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.