پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمادگی بارسلونا برای خرید مدافع باتجربه و تضمینی !

کد خبر : 74844  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 دی 1396
مدافعی برای جایگزینی فوری ماسکرانو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا خرید یک مدافع باتجربه با تضمین جایگزین شدن فوری پس از خروج ماسکرانو را در دستور کار دارد البته به شرطی که بازیکنان به اندازه کافی از تیم خارج شوند.

 

با خروج خاویر ماسکرانو، والورده در کنار اومتیتی مصدوم، پیکه، ورمالن و مینا را دراختیار خواهد داشت اما مدیران بارسلونا اگر بتوانند خروجی های کافی در زمستان در تیم خود داشته باشند در صورت رضایت والورده برای خرید مدافعی تضمینی برای جایگزین کردن ماسکرانو با توانایی حضور فوری در ترکیب تیم امادگی دارند.

 

طبق گزارش که نامی از مدافع موردنظر آورده نشده، پپ سگورا این مدافع موردنظر را می شناسد که می تواند برای باشگاه مقرون به صرفه باشد و از هزینه دریافت شده برای ماسکرانو بیشتر نباشد که چنین مدافع باتجربه ای بتواند عنصر تجربه ماسکرانو را در تیم جبران کند به علاوه اینکه این مدافع قادر خواهد بود تا در لیگ قهرمانان نیز حضور یابد.

 

رابرت فرناندز نیز چندین گزینه را درنظر دارد اما برای انتقال تابستانی مناسب خواهند بود. درخصوص شرط خروج بایکنان نیز پس از انتقال قرضی توران و خروج ماسکرانو، بحث انتقال رافینیاف الیکس ویدال و دلوفئو در جریان است.

 

در هر صورت طبق کنفرانس روز گذشته والورده، یری مینا نمی تواند سریعا به تیم اضافه گردد و باید به تیم هماهنگ شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.