پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تضمین بارسلونا به اومتیتی با رسیدن پیشنهاد از منچستر؛ 2 مدافع در صف تمدید !

کد خبر : 74935  |  زمان ارسال : جمعه 29 دی 1396
ساموئل مزد درخشش خود را می گیرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا پس از برقراری تماس با نمایندگان ساموئل اومتیتی، به مدافع فرانسوی خود جهت تمدید قرارداد و افزایش دستمزد اطمینان داده است تا بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی او را نیز افزایش دهد.

 

درحالی که یافتن مدافعی مطمئن در این روزهای فوتبال به چالشی جدی برای تیم ها بدل شده به صورتی که لیورپول 85 میلیون یورو را برای ویرجیل فن دایک پرداخت کرده است، بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی اومتیتی بابت وسوسه شدن او جای نگرانی دارد که مدیران بارسلونا هم اکنون پس از تمدید قرارداد های روبرتو و پیکه به دنبال تمدید با اومتیتی هستند.

 

ساموئل با ترکیب قدرت دفاعی و جوانی خود قطعا مدافع ارزشمندی محسوب می شود که بارسلونا قصد دارد تا او را حفظ کند و از این رو به او برای تمدید و افزایش دستمزد اطمینان داده است.

 

طبق گزارش، درحالی که بارسلونا پیش از این وعده تمدید با اومتیتی را در انتهای فصل داده بود اما اخیرا برادر ساموئل پیشنهادی از منچستر یونایتد را به دست مدیران بارسلونا رساند تا مدیران بارسلونا برنامه ریزی جهت تمدید قرارداد این مدافع فرانسوی را آغاز کنند چون زنگ خطر برایشان به صدا درآمده است.

 

از این رو رابرت فرناندز که ارتباط خوبی با نمایندگان ساموئل دارد به آن ها اطمینان داده که قرارداد به زودی تمدید شود.

 

آلبا در صف تمدید

 

طبق گزارش اسپورت، جوردی آلبا دیگر مدافع بارسلونا نیز پس از درخشش در فصل جاری باید قراردادش تمدید گردد مدافعی که یکی از بهترین فصول خود را سپری می کند و زوج خوبی را در کنار مسی تشکیل داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.