پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: بتیس حریفی دشوار است؛ جذب گریزمان؟

کد خبر : 74976  |  زمان ارسال : شنبه 30 دی 1396
ارنستو والورده در کنفرانس قبل از بازی با بتیس

اختصاصی بارسانیوز – در هفته 20 لالیگا و اولین بازی دور برگشت فصل 2017/18، بارسلونا مهمان رئال بتیس خواهد بود که والورده در کنفرانس قبل از بازی خود حاضر شد.

 

بتیس

بتیس در بازی خود قصد غلبه بر حریفانش را با بازی در زمین تیم حریف دارد که در بازی رفت قصد بازی از عقب زمین را داشتند. تیم شجاعی هستند که توپ را برای بازی و مالکیت می خواهند و برتری 5-3 آن ها در دربی سویا این را نشان داد. می توان انتظار دیدار دشواری را داشت ولی ما نیز می خواهیم نیم فصل دوم را به خوبی استار بزنیم

 

گریزمان؟

او بازیکنی عالی است که در تیمی دیگر حضور دارد و ما احترام زیادی برای باشگاه اتلتیکو مادرید قائل هستیم. در پنجره نقل و انتقالات هستیم و این مسایل عادی است که در رسانه ها رخ می دهد. گریزمان بازیکنی خوب است اما من به بازیکنانی که دراختیار دارم نگاه می کنم.

 

اولین شکست فصل؟

شما هرگز نمی خواهید که ببازید و همیشه به دنبال ادامه مسیر رو به رشد خود هستید. ما دربی را دو دقیقه پایانی از دست دادیم و دیگر فرصتی برای بازگشت وجود نداشت اما این بازی حرفی بود و ما هنوز شانس داریم و به دنبال کسب جواز صعود در بازی برگشت خواهیم بود اما حالا نوبت لالیگا و دیدار با بتیس است.

 

در مقابل سلتاویگو نیز در بازی رفت با تساوی 1-1 هنوز صعود نکرده بودیم. بازی های فشرده ای داریم و باید از تمامی بازیکنان استفاده کنیم اما حالا قبل از بازی برگشت با اسپانیول بازی با بتیس را در ابتدای نیم فصل دوم درپیش داریم.

 

آلکاسر؟

امیدواریم به زودی بازگرددو به ما کمک کند. قالب یک تیم با 11 بازیکن یا 15 و 17 نیست بلکه یک تیم به 20 بازیکن نیازمند است و پاکو نیز هر موقع در دسترس بوده به ما کمک کرده است. او ویژگی های متفاوتی نسبت به سایرین دارد.

 

اولین بازی مینا؟

باید صبر کنیم و روند تمرینات را ببینیم. مینار از فوتبال در قاره ای دیگر آمده و در پیش فصل نیز به همراه ما نبوده پس نیاز به زمان جهت وفق یافتن دارد. او بازیکن جدید ما است و امکان بازی برایش هست اما نمی تواند مستقیما وارد ترکیب شود.

 

تاکتیک ستین سرمربی بتیس؟

تیم کیکه همیشه به دنبال دروازه تیم حریف است و تیم آن ها درست به مانند ما به دنبال بردن است و باید تلاش کنیم تا بر ما مسلط نشوند.

 

تقویت تیم؟

من دوست ندارم در مورد نقل و انتقالات صحبت کنم آن هم در حالی که بازیکنانم را دراختیار دارم. ما سعی داریمتا از بازیکنانی که دراختیار داریم استفاده کنیم صرف نظر از سر و صداهای رسانه ای که درخصوص تیم ما به وجود می آید.

 

دستیار روی سکو؟

من برای مدتی طولانی است که با آزپیازو همکاری دارم و تفکرات یکدیگر را به خوبی می شناسیم و مکمل خوبی هستیم. او بازی ها را از بالا می بیند چون نگاه از بالا متفاوت است چون گاهی اوقات جزئیاتی وجود دارد که از بالا بهتر دیده می شود و می توانیم بین دو نیمه در این خصوص تصمیم بگیریم.

 

سه گانه؟

ما تمامی عناوین را می خواهیم، جام حذفی، لیگ قهرمانان ولی اولویت ما لالیگا است. جام حذفی  لیگ قهرمانان مثل بازی با اسپانیول سرنوشت می تواند در چند دقیقه معلوم شود ولی سرنوشت لیگ هفته به هفته معلوم می شود.

 

تمدید پیکه و روبرتو؟

اتفاق خوبی بود چون محصول باشگاه هستند و الگوی مناسبی برای بازیکنان جوان می باشند

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.