پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اصرار بارسلونا بر روی توافق ضد رئالی برای بازیکن سابق خود

کد خبر : 75007  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 بهمن 1396
بارسلونا همچنان بر توافق جنتلمن با اینتر اصرار دارد اما باشگاه ایتالیایی به زودی دیگر به این توافق پایبند نخواهد بود .

اختصاصی بارسا نیوز - جزئیات مهمی در پشت صحنه مذاکرات بارسلونا برای انتقال رافینیا به اینتر پدیدار شده است . طبق چیزی که وب سایت گل دیجیتال در اسپانیا گزارش کرده است بارسلونا بر روی یک توافق کلامی معروف به توافقنامه جنتلمن اصرار دارد . این یک بند واقعی نیست و در مورد فروش احتمالی ایکاردی در آینده است .

 

ایکاردی مهاجم آرژانتینی مدت هاست به رئال مادرید لینک میشود . اما بلوگرانا نمیخواهد این بازیکن سابق خود را در پیراهن رئال مادرید ببیند و از این رو آنها به اینتر پیشنهادی کردند : اگر اینتر تصمیم به فروش ایکاردی گرفت ( هر زمانی ) آنها باید به بارسلونا اطلاع دهند و فرصت دهند تا بارسلونا خود را برای پیشنهاد خریدار احتمالی تطبیق دهد و در نتیجه بارسلونا ایکاردی را به پایتخت کاتالونیا بازگرداند .

 

 

با این حال , این " توافق جنتلمن " بر اساس گزارش گل دیجیتال , اگر اینترمیلان در پایان فصل به صورت دائمی با رافینیا قرارداد امضا کند منسوخ خواهد شد .

 

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم توافق جنتلمن یک بند اجباری در هیچ قراردادی نیست بلکه به صورت کلامی است و این باشگاه ( در صورت بستن قرارداد دائمی با رافینیا ) از هر توافق کلامی آزاد خواهد شد .

 

مائورو ایکاردی کار خود را در تیم جوانان بارسلونا آغاز کرد - او در آغاز فصل 2008/09 به بارسلونا پیوست و در تیم زیر 19 سال حضور داشت . او سپس به سمپدوریا رفت و در نهایت نیز به اینتر پیوست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.