پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: این دربی جای آزمون و خطا نیست !

کد خبر : 75106  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 بهمن 1396
در آستانه برگشت یک چهارم حذفی

اختصاصی بارسانیوز جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در آستانه دیدار فرداشب مقابل اسپانیول با دشوار خواندن این بازی اعلام کرد که دیگر جای آزمون و خطا وجود ندارد و به اهمیت صعود به جمع چهار تیم برتر اشاره داشت.

 

بارتومئو درخصوص این دیدار گفت:

مسابقه دشواری خواهد بود. اسپانیول در بازی رفت بسیار جدی بازی کرد و با باخت 1-0 قطعا بازگرداندن ان دشوار خواهد بود اما ما به بازیکنان خودمان ایمان داریم چون نشان داده اند که در سطح فوق العاده ای قرار دارند.

 

11 مرد والورده با اتکا به جوانان؟

من نمی دانم ارنستو چه کسی را بازی می دهد ولی مطمئنا بهترین را انتخاب خواهد کرد چون دیداری جدی در پیش داریم و دیگر جای آزمون و خطا نیست. ما برای صعود بازی خواهیم کرد و به همین دلیل مجبوریم تا در بالاترین سطح خود بازی کنیم. اسپانیول دارد خوب بازی می کند و باید در رتبه بهتری در جدول لالیگا قرار داشته باشد. ان ها نیز برای صعود خواهند جنگید چون درحال حاضر نتیجه به نفعشان است

 

اقدام زشت هواداران اسپانیول در بازی رفت در قبال پیکه و سیلسن؟

در نیوکمپ هواداران ما همیشه احترام بیشتری برای حریفان قائل بوده اند. این یک ورزش است و امیدواریم احترام به حریف رعایت شود. هرچه که باشد دیداری هیجان انگیز و پرتنش در پیش است چون یکی از دو تیم حذف خواهد شد.

 

قهرمانی لالیگا؟

هنوز بازی های زیادی باقی مانده و دیده ایم که در سال های اخیر چگونه اختلاف امتیازی های زیاد جبران شده اند. شکل کلی و روحیه تیم خوب است و والورده کار بزرگی تاکنون انجام داده و ما این را در نتایج دیده ایم که حاصل تمرینات روزانه تیم می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.