پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحقیق رئال مادرید در مورد نیمار

کد خبر : 75740  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 بهمن 1396
پرز ابتدا نیمار را می شناسد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید قصد دارد بداند که قبل از خرید نیمار دست روی چه شخصیتی گذاشته است و روی سه جنبه پیرامون او بررسی می کند.

 

فلورنتینو پرز می داند که در انتهای فصل باید دو ستاره بزرگ را به تیمش با از کار افتادگی بنزما و رونالدو خریداری کند اما قبل از تصمیم گیری به دنبال تعیین اهداف از بازیکن مورد انتظار خود است.

 

رئال که در سال 2013 برای خرید نیمار در تلاش بود درنهایت مغلوب بارسلونا شد ولی هم اکنون نیز فرصت برای جذب او وجود دارد اما پرز قبل از خرید او و مسئله اقتصادی نیمار را در سه زمینه بررسی  می کند.

 

طبق گزارش، باتوجه به هزینه سنگین نیمار برای رئال مادرید، پرز قصد ندارد تا پس از خریدا و با پشیمانی بابت رفتارهای نیمار مواجه گردد از این رو پرز شک و تردید های خود را در سه جنبه زیر برطرف خواهد کرد:

1: پرز قصد دارد بداند که بازیکنان هم تیمی چه تاثیری روی نیمار و زندگی شخصی او دارند و از قابل کنترل نبودن محیط رئال برای نیمار می ترسد مسئله ای که بابت کاوانی و پذیرفته نشدنش توسط چند بازیکن در پاریس برای نیمار رخ داد.

 

2: جنبه دوم بررسی شرایط پدر نیمار است چون پرز از مشکلات باشگاه بارسلونا با پدر او باخبر می باشد و قصد دارند تا اقدامات احتیاطی را انجام دهند چون پدرش به عنوان واسطه نقش بزرگی روی تصمیمات نیمار دارد.

 

3: آخرین جنبه تححقیقاتی روی برنامه های شبانه نیمار و حاشیه سازی های اوست که فیلم های زیادی از او در شب در شبکه های اجتماعی دیده می شود که رفتاری حرفه ای محسوب نمی شود.

 

بنابراین فلورنتینو پرز قصد دارد تا از ادامه دار بودن درخشش نیمار برخلاف عادت برزیلی هایی چون رونالدینیو که زود تمام شدند مطمئن گردد تا مسیر او به مانند مسی بابت سرمایه گذاری عظیم دراز مدت باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.