پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو و پائولینیو متفاوت ترین برزیلی های بارسلونا

کد خبر : 75804  |  زمان ارسال : جمعه 20 بهمن 1396
کوتینیو و پائولینیو نمونه هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - در این سال ها بارسلونا بازیکنان بزرگی از کشور برزیل در تیم خود داشته است اما آن ها به اندازه فیلیپ کوتینیو و پائولینیو آرام و منطقی نبوده اند.

 

طبق گزارش مارکا، در این سال ها بازیکنان بزرگ چون نیمار ، رونالدینیو ، روماریو و رونالدو که همه جزء استعداد های برتر فوتبال جهان محسوب میشوند گاهی با انجام یک سری فعالیت ها باعث غافلگیری شده اند. شاید کوتینیو و پائولینیو نسبت به سایر برزیلی ها گذشته بارسلونا متفاوت باشند زیرا آن ها پیش از ورود به بارسلونا تجربه بازی در فوتبال اسپانیا را داشته اند و به لحاظ ذهنی برای بازی در بارسلونا و لالیگا آماده هستند.

 

به عنوان مثال کوتینیو در سال های گذشته در باشگاه اسپانیول فعالیت داشته او همچنین یک مقطع در سری آ ایتالیا در باشگاه اینتر میلان توپ زد و بعد از آن پنج فصل و نیم موفق در باشگاه لیورپول انگلیس داشت که قطعا به وی کمک زیادی کرده اند.

 

پائولینیو کار خود را در لیگ های لیتوانی و لهستان خیلی زود شروع کرد و بعد از بازگشت به برزیل بار دیگر به فوتبال اروپا در بالاترین بازگشت و راهی باشگاه تاتنهام شد هر چند که او در انگلیس عملکرد خوبی نداشت اما حضور در این لیگ به وی کمک زیادی کرد. پائولینیو برای بازگشت به اوج خود راهی فوتبال چین شد و بعد از عملکرد فوق العاده در رده ملی و باشگاه به باشگاه بارسلونا منتقل شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.