پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیلسن : هم تیمی مورد علاقه من راکیتیچ است . لیونل مسی ؟

کد خبر : 75854  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 بهمن 1396
یاسپر سیلسن در مصاحبه با مطبوعات کشورش هلند در مورد بارسلونا و لیونل مسی صحبت کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - او گفت زیباترین بازی که تاکنون برای بارسلونا انجام داده است در فینال کوپا دل ری ( فصل گذشته ) برابر آلاوس بوده است . او همچنین گفت در کامبک بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن او واقعا شگفت زده شد و برای او تجربه جالبی بود و هنوز وقتی به آن بازی فکر میکند با خودش میگوید چه اتفاقی افتاد .

 

بخش اول صحبت های یاسپر سیلسن :

 

هم تیمی مورد علاقه من راکیتیچ است . او شخص شگفت انگیزی است و همیشه خوشحال است و دوستانه است . او به 5 یا 6 زبان مختلف تسلط دارد و خیلی روان صحبت میکند . ( نکته اضافه : راکیتیچ به زبان آلمانی , اسپانیایی , فرانسوی , ایتالیایی و کرواتی صحبت میکند )

 

واقعا خاص . بهترین بازیکن بارسلونا ؟ این که آسان است . لیونل مسی

 

من در کاستیدفلس زندگی میکنم که مسی هم آنجا زندگی میکند . در واقع مسی در کوه زندگی میکند اما من در قسمت پایین تر . سوارز همسایه مسی است و کوتینیو کمی با آنها فاصله دارد . او در خانه قدیمی فابرگاس زندگی میکند . فاصله خانه ی ما تا آنجا 2 دقیقه است .

 

کاستیدفلس مکان واقع زیبایی است . من هم به کوه نزدیک هستم با این وجود برای والدین خود در نزدیکی ساحل خانه ای خریدم . زیرا آنها تمام بازی های من در نیوکمپ را تماشا میکنند . پدرم کارهایی کرد تا بتواند تمام بازی های خانگی من را ببیند . بنابراین برای من خیلی خاص است . من و تمام خانواده ام برای رسیدن به اینجا تلاش کردیم . از جمله برادرم و دوست دخترش , آنها نیز به طور منظم بازی ها را نگاه میکنند . آنها هم جمعه شب ها به بارسلونا سفر میکنند تا بازی ها را تماشا کنند و صبح دوشنبه به خانه برگردند .

 

زیباترین استادیوم در اسپانیا قطعا نیوکمپ است . در مورد غذا , من غذاهای آرژانتینی را در بارسلونا تهیه میکنم . یک رستوران آرژانتین با گوشت برشته است . این غذای مورد علاقه ام است . من واقعا عاشق گوشت هستم .

 

دوست دختر من هنوز در حال تحصیل در حوزه ورزش است . وقتی من وارد بارسلونا شدم , کارکنان فنی فکر میکردند وزن من خیلی زیاد است . بنابراین آنها رژیم غذایی من را تغییر دادند . بعداظهر من شام میخوردم و شب من اصلا کربوهیدارت مصرف نمیکنم . من و دوست دخترم این برنامه غذایی را دنبال میکنیم . من خوشحالم که او به من برای این رژیم غذایی کمک میکند و غذاها را تهیه میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.