پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورمالن: هازارد با مسی قابل قیاس نیست؛ لئو از هرکسی سریع تر است

کد خبر : 76063  |  زمان ارسال : جمعه 27 بهمن 1396
توماس از مسی می گوید.

اختصاصی بارسانیوزتوماس ورمالن مدافع بلژیکی بارسلونا در شرایطی برای مصاف با چلسی آماده می شود که در این تیم هموطنان توماس به ویژه ادن هازارد حضور دارند.

 

ورمالن درخصوص انتقال هازارد به رئال مادرید و مقایسه او با مسی گفت:

نمی توانم در این خصوص صحبت کنم. البته که دشوار است تا کسی را با مسی مقایسه کنیم کسیدر سالیان زیادی در بالاترین سطح حضور داشته اما شباهت هایی بین ان ها وجود دارد. هر دو کوچک هستند و با مرکز جرم پایین به صورتی که می توانند سریع و فرز باشند. هر دو قابلیت سورپرایز کردنتان را دارند چون نمی توانی حرکاتشان را پیشبینی کنید. حتی در زمانی که چلسی در روزهای خوبی نیست هازارد فرم خوبی دارد و من از توانایی هایش باخبر هستم. او بازیکنی در کلاس جهانی است. هازارد می تواند در بن بهترین ها باشد اما مقایسه اش با مسی دشوار است.

 

وقتی اطمینان دارید که مسی به این سمت می رود ناگهان مسیرش را عوض می کند. تصور این است که او فقط در بازی ها اینگونه است اما نه، او در تمرینات نیز همین طور کار می کند و این من را شگفت زده می کند. دفاع کردن مقابل مسی وقتی با سرعت به سمت شما می آید کاری بسیار دشوار است. گاهی اوقات می دانید که او می خواهد توپ را به پای چپش بیاورد و شوت بزند اما او سریع تر از شما عمل می کند. او قابلیت بازی در پست شماره 10 را نیز دارد و می تواند پاس گل نیز بدهد.

 

مسی استعدادی ناب است و به مین دلیل شاید کارهایش برای عجیب نباشد اما برای ما عجیب است. او فقط کار خودش را انجام می دهد. او حتی با تکل هایی ک رویش می زنند هم کاری ندارد. وقتی روی نیمکت هستیم از حرکاتش و بلاهایی که روی بازیکنان حریف می آورد خندمان می گیرد 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.