پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن: خروج براوو نشان ارزش من برای بارسلونا بود !

کد خبر : 76088  |  زمان ارسال : شنبه 28 بهمن 1396
مارک درخصوص سال های حضور در بارسلونا

اختصاصی بارسانیوزتراشتگن دروازبان آلمانی بارسلونا ضمن ستایش کلودیو براوو، تصمیم باشگاه برای دروازبان اولی خود را نشان ارزش خود برای بارسلونا نامید و از راکیتیچ بابت روزهای نخست خود در بارسلونا تشکر کرد.

 

مارک درخصوص راکیتیچ گفت:

ایوان بلد بود آلمانی و اسپانیایی صحبت کند و زمانی که هر دو به بارسلونا آمدیم کار برایم آسان شد چون می دانستم که بازیکنان چه می گویند. ایوان کمک زیادی به من کرد و باعث شد تا در بارسلونا ارامش داشته باشم. من می دانستم که در مورد من چه می گویند که خیلی موضوع با اهمیتی است.

 

هم اکنون احساس می کنم که در خانه خودم هستم و حالا سه سال و نیم یا چهار سال از حضورم در اینجا می گذرد. احساس خوبی دارم و همسرم نیز خوشحال است و هر دو تلاشیم تا حد ممکن از نظر ذهنی سریعتر وفق پیدا کنیم و به همین دلیل دوست داشتیم تا اسرع وقت اسپانیایی را یاد بگیرم. من از روند طی شده خوشحالم که در ابتدا بابت نیمکت نشینی خوشحال نبودم اما در این یک سال و نیم داستان به کلی متفاوت شده است.

 

خروج کلودیو براوو و عدم موفقیت در منچستر سیتی؟

تصمیم باشگاه میزان ارزش من را نشان داد. فوتبال گاهی اوقات بر وفق مرادتان پیش نمی رود اما براوو زمانی که در بارسلنونا بود خیلی خوب کار کرد و کیفیت زیادی را به تیم اضافه کرده بود و ما با هم رابطه خوبی داشتیم اما حضورمان در کنار هم در یک تیم دشوار بود و به جایی رسیدیم که باشگاه باید تصمیم می گرفت. من می خواستم در تمام بازی ها باشم و در واقع این خواسته هر دوی ما بود که درنهایت باشگاه تصمیم فوق العاده دشواری را گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.