پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کابایرو: برای مهار مسی 11 بازیکن لازم است؛ تجربه برد بارسلونا را دارم !

کد خبر : 76089  |  زمان ارسال : شنبه 28 بهمن 1396
توصیه ویلی به هم تیمی ها در چلسی

اختصاصی بارسانیوز - ویلی کابایرو دروازبان دوم چلسی که در شب گذشته در جریان برتری 4-0 آبی های لندن مقابل هال سیتی تیم حاضر در رقابت های چمپیونزشیپ یعنی دسته پایین تر از لیگ جزیره در جام حذفی از دروازه محافظت می کرد پس از بازی درخصوص مهار مسی در دیدار سه شنبه شب مورد سوال قرار گرفت.

 

کابایرو درخصوص مهار مسی گفت:

مسی غیر قابل پیشبینی است. وقتی در حال دیدن بازی او از تلویزیون هستید ممکن است بگویید که او باید این کار یا آن کار را انجام دهد اما او قادر به انجام همان کار به طرزی بهتر و سریعتر است به صورتی که برای مردم غیر قابل پیشبینی می باشد.

 

از این رو کنترل کردنش کاری بسیار دشوار است و فقط به دروازبان مربوط نمی شود بلکه یک کار تیمی را می طلبد و درنهایت این مربی است که تصمیم می گیرد که چگونه او را متوقف کند و از سوی دیگر با داشتن پدرو و فابرگاس ما کار دشوار و بحث زیادی درخصوص نحوه سبک بازی آن ها نداریم.

 

بی شک بازیکنانی از ما با تجربه بازی در لالیگا به اندازه کافی در مورد بارسلونا شناخت دارند. در بارسلونا عوض شدن مربی و بازیکنان در شیوه بازی آن ها تاثیری ندارد. من شکست بارسلونا مقابل منچستر سیتی را دیده ام و شاید بتوانم به کونته بگویم که برای شکست بارسلونا باید چه کار کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.