پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل اصرار آرتور برای عقد قرارداد با بارسلونا در اسرع وقت !

کد خبر : 76143  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 بهمن 1396
آرتور به بازگشت و بارسلونا فکر می کند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش انحصاری اسپورت، آرتور هنریکه ستاره 21 ساله گرمیو و احتمالا ستاره آینده بارسلونا در حال حاضر به حضور در لیست تیته برای جام جهانی 2018 فکر می کند که در دو دیدار اآخر مقدماتی جام جهانی به تیم ملی برزیل دعوت شده بود.

 

اما آرتور پس از مصدومیت در فینال کوپا لیبرتادورس پس از گذشت هفته ها و ماه ها امیدوار است که در دیدار چهارشنبه بازی برگشت رکوپا سودآمریکانا برای اولین بار پس از مصدومیت به میدان برود.

 

نام تجاری بارسلونا

 

آرتور هنریکه و اطرافیان او معتقد هستند که بستن قرارداد با بارسلونا در هفته های آتی می تواند بابت نام تجاری بارسلونا به او برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی برزیل برای جام جهانی مزیت بدهد.

 

درحقیقت سه طرف درگیر این انتقال هستند و گرمیو نیز می خواهد هرچه سریعتر به پول حاصل از فروش آرتور دست یابد هرچند که قرار است تا آرتور یک فصل را به صورت قرضی در گرمیو تا انتها سال 2018 باقی بماند.

 

درحالی که هنوز هیچ تصمیمی برای انتقال ارتور به صورت قطعی اتخاذ نشده اما رئیس گرمیو پیشرفت مذاکرات و باقی ماندن یکساله آرتور را تایید کرده و در عین حال بارسلونا نیز قصد دارد تا با وجود مشتریان بزرگ هرچه زودتر تکلیف آرتور را مشخص کند و گزارش ها حکایت از پرواز نمایندگان بارسلونا به برزیل در هفته جاری دارند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.