پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: باید مراقب سرعت چلسی باشیم؛ مسی آماده است !

کد خبر : 76183  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 بهمن 1396
کنفرانس قبل از بازی با چلسی

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا فردا شب در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان چلسی است که ایوان راکیتیچ طبق برنامه مشخص شده در کنفرانس قبل از بازی حاضر شد.

 

راکیتیچ در کنفرانس خود درخصوص دیدار با چلسی گفت:

با شناخت بازیکنان ان ها از قدرت چلسی باخبریم و به هیچ وجه دیدار آسانی در پیش نداریم. آن ها تیم بسیار سازمان یافته ای دارند و روی تمامی جزئیات به خوبی کار می کنند. آن ها دیدار دشواری را برایمان رقم خواهند زد و باید برای مبارزه ای سخت آماده باشیم. باید این در دیدار فردا بدون حساب کردن روی بازی برگشت کار را آغاز کنیم و باید پیروز شویم و مهم تر از همه گل بزنیم.

 

خستگی مسی با آمادگی برای جام جهانی؟

به نظر می رسد که کاملا آماده و متمرکز بازی است، او خیلی ازنظر بدنسازی کار می کند و هر روز به صورت 100 درصد آماده می شود، زمان زیادی برای مراقبت کردن از خود تا جام جهانی وجود ندارد و ما به او نیاز داریم و تقابل در جام جهانی با او اتفاقی خاص است

 

سبک بازی بارسلونا؟

سبک فصل به فصل دستخوش دگرگونی می شود و بازی کردن با 3 فوروراد در قیاس با 2 مهاجم متفاوت است. مهم ترین چیز این است که بدانید قرار است درون زمین چه کار کنید. قطعا داشتن یک هافبک بیشتر به شما برای رسیدن به دروازه حریف کمک خواهد کرد. بسیاری از جنبه ها در سبک بازی ما دخیل است و این موضوعی عادی برای ما می باشد.

 

بازی با ایبار؟

اگر امروز با ایبار بازی داشتیم، بازی به همان شیوه قبل نمی بود. بازی سختی با چلسی داریم و سطح دو تیم به هم نزدیک است اما هر بازی داستان خودش را دارد. نگرش خوبی برای این بازی داریم نه به این خاطر که بازی لیگ قهرمانان است بلکه بابت بازی بزرگی که در پیش داریم.

 

شانس صعود؟

ما امیدواریم که بتوانیم انچه را که می خواهیم انجام دهیم و باید در خیلی از چیزها بهتر شویم. باید خیلی خوب بازی کنیم چون با قهرمان انگلستان بازی داریم و برای این دیدار پیچیده باید 100 درصد آماده باشیم. انگیزه ما در حداکثر مقدار خود است و امیدواریم که بازی فوق العاده ای انجام دهیم.

 

ادن هازارد

شاید از نظر من مهم ترین بازیکن چلسی باشد اما چلسی فقط هازارد نیست. تیم ان ها سرعت خوبی دارد و باید مراقب سرعت ان ها باشیم.

 

خاطرات از بازی های گذشته؟

این بازی متفاوت خواهد بود و حضور اینیستا این بازی را خاص کرده است چون گل معروفی در اینجا زده اما قطعا از دقیقه اول فشار زیادی روی ما به وجود خواهند آورد و باید همه چیز گذشته را فراموش کنیم.

 

خروج اینیستا؟

ترسم از خروج او؟ خب بلهف خیلی زیاد. و من هم این را نمی خواهم و در واقع کل کاتالونیااین را نمی خواهد. من ان گل او را دیده بودم، اینکه چه کار کرد. این فقط مربوط به کاری که درون زمین انجام می دهد نمی شود و از هر نظر بازیکن بزرگی است و همچنین دوستی فوق العاده و امیدوارم که برای سال ها در کنارمان بماند اما انچه که من برایش می خواهیم خوشحالی اوست و اینکه از زندگی خودش لذت ببرد و بر این اساس تصمیم بگیرد. هر تصمیمی که بگیرد برای همیشه در یاد من خواهد بود

 

گل معروف اینیستا؟

امیدوارم بتواند دوباره انجامش دهد اما بازی فردا خیلی متفاوت استو باید بهترین بازی خود را انجام دهیم و پیروز شویم.

 

رئال و پاری سن ژرمن؟

رئال طبیعتا شانسش بیشتر است اما ما روی کار خودمان مترمکز هستیم و می دانیم که بازی می تواند به مانند اتفاقی که برای پاریسی ها افتاد در 2 یا3 دقیقه پیچیده شود

 

بازی در کناره یا وسط؟

مهم تر از همه می خواهم که در بازی حضور داشته باشم وهرجایی که مربی تصمیم بگیرد بازی خواهم کرد اما در میانه زمین احساس راحتی بیشتری دارم جایی که بهترین بازی های این فصلم را انجام دادم، جایی که در تیم ملی بازی می کنم. اما هر بازی داستان خودش را دارد و باید خواسته مربی را انجام دهید.

 

دفاع چلسی؟

با شناختی که از مربی آن ها داریم می دانیم که روی جزئیات زیادی کار می کنند و باید برای هر چیزی خودمان را آماده کنیم و نقاط و ضعف و قوت ان ها را کامل بررسی کنیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.