پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کونته: بارسلونا شانس اول صعود است؛ باید اول مسی را شناخت !

کد خبر : 76191  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 بهمن 1396
آنتونیو در کنفرانس قبل از بازی

اختصاصی بارسانیوز – آنتونیو کونته سرمربی چلسی در کنفرانس قبلاز بازی حاضر شد.

 

کونته درخصوص دیدار فردا شب گفت:

داریم درمورد دیداری بزرگ حرف می زنیم که چالش بزرگی برای ما است. مقابل تیمی عالی بازی خواهیم داشت و فکر می کنم که یکی از بهترین باشگاه های جهان هستند. باید انگیزه فراوانی داشته باشیم چون بازی آسانی نیست چون داریم درخصوص بازی مقابل مسی، سوارز و اینیستا و همه بازیکنان بزرگ بارسلونا صحبت می کنیم.

 

ما انگیزه لازم را داریم و می خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و می دانیم که آن ها به مالکیت توپ علاقه مند هستند. ما در شرایطی این بازی را آغاز می کنیم که می دانیم آن ها روی کاغذ شانس اول صعود هستند. تکرار می کنم که مقابل تیمی بزرگ بازی داریم که صدرنشین لالیگا است و به فینال جام حذفی رسیده و اصلا بازی آسانی نداریم.

 

متوقف کردن مسی

سوال خوبی است، _(خنده)، ما داریم در مورد بهترین بازیکن جهان حرف می زنیم. مسی می تواند موقعیت گل هم خلق کند ولی نمی دانید که چگونه این کار را انجام می دهد که بخواهید متوقفش کنید. بازیکن فوق العاده ای است. وقتی با این قرعه مواجه شدیم می دانستیم که مقابل او و اینیستا و سوارز قرار خواهیم گرفت.

 

تکرار می کنم که بازی دشواری داریم چون ان ها به مالکیت توپ علاقه مند هستند و ما شخصیت بارسلونا را می دانیم. به خوبی آن ها را آنالیز کرده ایم و حالا هرچه که می دانیم را باید پیاده کنیم. اگر می خواهید در بالاترین سطح رقابت کنید باید بر تمامی مشکلات غلبه کنید و ما در چلسی با ایده بردن وارد بازی می شویم که حالا بعضی اوقات هم می بازیم.

 

ما در شرایطی وارد بازی می شویم که می دانیم بارسلونا شانس اول صعود است اما بازی با نتیجه 0-0 آغاز می شود و باید انگیزه صعود را داشته باشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.