پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل تسریع عملیات خرید آرتور توسط بارسلونا قبل از تابستان !

کد خبر : 76208  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 اسفند 1396
وعده زمستانی بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، آرتور هنریکه در حال حاضر یک پایش در نیوکمپ و یک پایش در گرمیو است چون دو باشگاه با رسیدن به توافق اولیه و اصل توافق، در حال توافق روی جزئیات باقی مانده این انتقال هستند اما زمان این انتقال بابت به پایان رسیدن پنجره نقل و انتقالات اروپا شاید کمی برای هواداران بارسلونا تعجب برانگیز باشد.

 

در حالی که فصل جدید برزیل در حال آغاز شدن است بدین ترتیب بارسلونا نظیر انتقال پائولینیو می تواند ستاره برزیلی گرمیو را به خدمت بگیرد که دلیل عجله بارسلونا برای خرید آرتور بابت وعده ای است که باشگاه بارسلونا به او داده بود.

 

طبق گزارش، آرتور هنریکه به این دلیل تمام پیشنهادات زمستانی خود را برای بارسلونا رد کرد چون مدیران بارسلونا وعده خرید او را در این مدت علی رغم بسته شدن پنجره زمستانی اروپا داده بودند پنجره ای که در برزیل و فوتبال آمریکای جنوبی باز است.

 

تعهد آرتور

 

آرتور پس از رقابت های لیبرتادورس در دیدار با رابرت فرناندز تعهد خود را نسبت به بارسلونا اعلام کرد و رابرت فرناندز نیز به او قول خرید زمستانی را داد اما باشگاه با خروج غیر منتظره ماسکرانو و پر شدن سهمیه غیر اروپایی با ورود یری مینا مواجه شد تا بارسلونا از آرتور بخواهد تا تمام پیشنهادات زمستانی خود را رد کند.

 

در عوض باشگاه بارسلونا متعهد شد که خرید او را بدون درنظر گرفتن پر شدن سهمیه طی ماه های آینده به سرانجام برساند.

 

فشار باشگاه های انگلیسی

 

با بسته شدن بازار زمستانی بارسلونا همچنین متوجه شد که باشگاه های انگلیسی فشار خود را برای جذب آرتور افزایش داده اند که منچستر یونایتد و چلسی بسیار علاقه مند به جذب این هافبک مستعد می باشند.

 

آرتور به دنبال افزایش شانس برای حضور در روسیه

 

آرتور نیز به شخصه معتقد است که نام گرفتن به عنوان بازیکن بارسلونا می تواند شانس او را برای حضور در لیست تیته برای حضور در جام جهانی افزایش دهد

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.