پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلید تغییر نسل بارسلونا برای 2019

کد خبر : 76256  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 اسفند 1396
باز شدن مسیر برای ستاره های جوان

اختصاصی بارسانیوز - این هفته بود که تلگراف خبر از حضور خوزه ماری باکرو مدیر نقل و انتقالاتی تیم دوم در هلند برای دیدن بازی ستاره هایی چون ماتیاس دی لیخت ، جاستین کلایورت و دی یانگ داد.

 

در همان زمان بود که موندو دیپورتیوو خبر از پرواز رابرت فرناندز به برزیل برای عقد قرارداد با آرتور هنریکه داد تا هیجان برای ساختن تیم بارسلونا از هم اکنون به اوج خود برسد.

 

خوزه ماری باکرو تنها برای دیدن بازی آژاکس در هلند نبود بلکه با رونالد کومان بازیکن افسانه ای بارسلونا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هلند نیز دیدار کرد و همچنین هم تیمی سابق خود ریچارد را به عنوان سرمربی آژاکس ملاقات کرد تا در مورد ستاره های جوان این تیم اطلاعات کسب کند.

 

خوان میراندا

 

اما خرید ستاره های جوان در کنار وضعیت فعلی تیم اصلی باید ارزیابی گردد که به عنوان مثال لوکاس دینیه قصد ماندن را دارد درحالی که خوان میراندا از تیم دوم به عنوان جانشین جوردی آلبا نام برده می شود و در حال برنامه ریزی کردن برای رساندن این مدافع چپ 18 ساله به تیم اصلی هستند. بنابراین زمینه برای جهش میراندا باید با خالی شدن تیم اصلی فراهم گردد.

 

یاسپر سیلسن نیز تصمیم به ماندن علی رغم تنها داشتن فرصت در جام حذفی گرفته است که بنابراین باتوجه به وضعیت دو دروازبان فعلی جایی برای ورود دروازبان جدید وجود نخواهد داشت.

 

ماتیاس دی لیخت

 

اما وضعیت در قلب خط دفاع متفاوت است و یری مینا یکی از سهمیه های غیر اروپایی تیم را اشغال کرده و با وجود کوتینیو و پائولینیو جای برای ورود آرتور نیست که در ژانویه 2019 به بارسلونا خواهد آمد.

 

بنابراین با خروج یری مینا به صورت قرضی و یا ورمالن، یک ظرفیت برای ورود ماتیاس دلیخت مدافع آژاکس ایجاد می شود که با تنها 18 سال سن 29 بازی در فصل جاری برای آژاکس انجام داده است.

 

مارک اوورمارس اخیرا اعلام کرده است که راضی کردن ماتیاس برای ماندن باتوجه به علاقه باشگاه های بزرگ اروپایی دشوار است.

 

فرانک دی یانگ

 

دیگر ستاره آژاکس فرانک 20 ساله است که در پست سرجیو بوسکتس بازی می کند و به عنوان ملی پوش زیر 21 ساله های هلند کیفیت فوق العاده ای دارد. اما فرانک قادر به بازی کردن در پست های دیگر نیز است که در فصل جاری 8 گل در 21 بازی به ثمر رسانده و مطبوعات هلندی او را فرانک ریکارد جدید می نامند که تا 2022 با آژاکس قرارداد دارد و شانس او برای رسیدن به بارسلونا بستگی به بازیکنان خروجی تیم اصلی دارد.

 

نامزد های خالی شدن ظرفیت برای فرانک بازیکنانی چون دنیس سوارز، گومز و ویدال هستند هرچند که اینیستا نیز می تواند باتوجه به پیشنهادات وسوسه کننده از تیم خارج شود.

 

آرتور هنریکه

 

ستاره 21 ساله گرمیو نیز به عنوان ژاوی جدید بارسلونا برای 2019 برنامه ریزی شده است که بارسلونا به شدت نیاز به زاوی را حس می کند.

 

بنابراین تغییر نسل در بارسلونا تا یک الی دو سال دیگر مستلزم خروج بازیکنان فعلی تیم خواهد بود.

 

جاستین کلایورت

 

جاستین پسر پاتریک کلایورت یکی از آینده دار ترین بازیکنان فاز تهاجمی با مشتریان بزرگی چون منچستر یونایتد به شمار می رود که در حال حاضر این مکان برای دمبله رزرو شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.