پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقطه ضعف مسی که رونالدو را خوشحال کرده است

کد خبر : 76610  |  زمان ارسال : شنبه 12 اسفند 1396
کریستیانو رونالدو مهاجم رئال مادرید با علاقه زیادی به پایان فصل نگاه میکند به خصوص با توجه به شرایط لیونل مسی !

اختصاصی بارسا نیوز - با وجود گذشت سال ها رقابت بین این 2 ستاره , احتمالا در فصل جاری شاهد یک دوئل جدید بین کریستیانو و مسی خواهیم بود . از یک طرف کریستیانو رونالدو در آرزوی کسب سومین قهرمانی در چمپیونز لیگ است و در یک طرف لیونل مسی که به خوبی در 2 رقابت لالیگا و کوپا دل ری کار میکند و در لیگ قهرمانان نیز حضور دارد و شانس 3 گانه و در انتظار جام جهانی نیز میباشد .

 

اما طبق گزارش دیاریو گل , جام جهانی میتواند جاه طلبی مسی را تضعیف کند و کریستیانو رونالدو از این بابت خوشحال است . طبق گزارش رسانه های اسپانیا , مسی در پایان فصل تنها در بازی های مهم به میدان میرود تا انرژی خود را ذخیره کند . با این حال بارسلونا در تمام رقابت ها حضور دارد و برای لالیگا نیز مبارزه میکند زیرا فاصله آنها با اتلتیکومادرید به 5 امتیاز کاهش یافته است و قرار است دو تیم بارسلونا و اتلتیکو یکشنبه به مصاف هم بروند .

 

در واقع مسی باید در لالیگا , کوپا دل ری و لیگ قهرمانان باشد و به سختی میتواند برای جام جهانی انرژی ذخیره کند در غیر این صورت ( استراحت بیشتر مسی برای جام جهانی ) بارسلونا تضعیف میشود . کریستیانو رونالدو این شرایط را میداند و خوشحال است . او کسی است که بیشتر ( یا تقریبا ) در لیگ قهرمانان بازی میکند و میتواند برنامه هایش را به شیوه مناسب تنظیم کند . با این رویای مخفی که وقتی تابستان میرسد لیونل مسی حسابی سرخ شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.