پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل دکو در مورد بازی آرتور برای بارسلونا

کد خبر : 76730  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 اسفند 1396
آرتور کیفیت درخشش در بارسلونا را دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - ملو توانایی بازی در بارسلونا را دارد.
 
طبق گزارش موندو، دکو ستاره سال های پیش باشگاه بارسلونا در مورد خرید احتمالی بارسلونا یعنی آرتور ملو صحبت هایی را انجام داده است. دکو اعتقاد دارد که این هافبک جوان باشگاه گرمیو توانایی و کیفیت بازی در باشگاه بارسلونا را دارد.
 
 
وضعیت آرتور ملو :
 

برای بازیکنی که به بارسلونا لینک میشود مهم ترین مسئله کیفیت آن بازیکن است. بازی کردن در باشگاه بزرگ چون بارسلونا اصلا ساده نیست چرا که شما باید در بازی با توپ توانایی بسیار بالایی داشته باشید تا بتوانید برای تیم مفید باشید. بارسلونا تیمی است که همیشه توپ را در اختیار دارد و بعد از کنترل و در اختیار داشتن توپ باید توانایی خلق تفاوت ها را به خوبی داشته باشید. آرتور توانایی انجام این کار ها را به خوبی دارد البته کمتر بازیکی میتواند در بارسلونا به خوبی موفق باشد.


     
 
سبک بازی ملو :
 

آرتور بازیکنی است که علاقه زیادی دارد تا توپ را در اختیار داشته باشد و این موضوع در بارسلونا خیلی مهم است. ملو بازیکنی است که وقتی که توپ را در اختیار دارد میداند که باید بهترین و مناسب ترین کار را انجام دهد. ملو یک بازیکن فیزیکی و تکنلیکی و عبور از وی در نبرد های یک به یک بسیار دشوار است. به نظر من او میتواند در بارسلونا به خوبی جا بیفتد چرا که او مهم ترین مسئله یعنی کیفیت را دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.