پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سفر محرمانه مدیر اجرایی بارسلونا به برزیل برای آرتور

کد خبر : 76828  |  زمان ارسال : جمعه 18 اسفند 1396
هفته گذشته اسکار گرائو , مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به پورتو آلگره پرواز کرد تا بتواند بر روی باشگاه برزیلی فشار وارد کند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا چند ماه بر روی امضای قرارداد با آرتور 21 ساله کار کرده است . این هفته هیئت مدیره باشگاه برزیلی شامل مدیر اجرایی این تیم با چند نفر از اعضای حقوقی گرمیو به بارسلونا سفر کردند تا بر سر جزئیات نهایی قرارداد برای فروش به بارسلونا توافق کنند .

 

مذاکراتی که اخیرا رئیس گرمیو نیز آن را تایید کرده است . روملو بولزان روز گذشته اعتراف کرد که آنها در حال مذاکره برای آرتور با بارسلونا هستند .

 

Òscar Grau

 

موندو دپورتیوو اطلاعاتی دریافت کرده است که نشان میدهد هفته گذشته آرتور گرائو به صورت محرمانه به برزیل سفر کرد تا باشگاه گرمیو را تحت فشار قرار دهد . قبل از این سفر نیز دو نماینده دیگر از بارسلونا ( فرناندز و کوری ) با بازیکن و همتایان خود در گرمیو ملاقات کرده بودند و پیشنهاد بارسلونا را به گرمیو ارائه کردند و گرای برای هموار کردن بیشتر مسیر به برزیل سفر کرده بود .

 

پس از سفر گرائو , قدم بعدی سفر نمایندگان گرمیو به بارسلونا بود تا بر روی اختلافات بحث کنند و شرایط برای توافق هموار شود . در میان مشکلات , نحوه پرداخت مبلغ و بحث مالیات از مهمترین ها بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.