پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حرکت استادانه مدیران بارسلونا برای خرید آرتور

کد خبر : 76917  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 اسفند 1396
رابرت فرناندز دو بار به پورتو آلگره سفر کرد و لباس بارسلونا را نیز به تن بازیکن گرمیو پوشید تا موجب ترس خریداران دیگر شود .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا امروز اعلام کرد که با گرمیو برای آرتور برای ماه جولای سال جاری میلادی به توافق رسیده است و به لطف شاهکار چند ماهه رابرت فرناندز و دیگر مدیران بارسلونا , از جمله پوشانیدن پیراهن بارسلونا به تن آرتور و سفر چند باره به برزیل این اتفاق رخ داده است .

 

وقتی مدیران بارسلونا برای دیدن بازی آرتور در جام کوپا لیبرتادورس به آرژانتین سفر کردند دیگر در مورد او تردید نداشتند . آرتور در فینال مسابقات موفق شد تنها با 50 دقیقه بازی , به عنوان بهترین بازیکن فینال با شایستگی تمام انتخاب شود . او به دلیل مصدومیت مجبور شده بود زودتر زمین را ترک کند .

 

رابرت فرناندز سپس با آندره کوری به برزیل سفر کردند تا با آرتور و اطرافیان این بازیکن ارتباط برقرار کنند و این وقتی بود که عکس معروف مدیران بارسلونا را آرتور منتشر شد که در آن هافبک برزیلی لباس آبی و اناری پوشیده بود .

 

 

ابتدا اینطور تصور میشد که این حرکت مدیران بارسلونا یک اشتباه بزرگ در روند مذاکرات بود اما در نهایت مشخص شد این یک حرکت کلیدی از سوی مدیران ورزشی بارسلونا بوده است . واقعیت این است زمانی که آرتور پیراهن بارسلونا را پوشید سایر باشگاه های علاقه مند به این نتیجه رسیدند که دیگر آنها هیچ کاری نمیتوانند برای جذب این بازیکن انجام دهند .

 

رابرت البته دوباره نیز به برزیل پس از این اتفاقات سفر کرد اما سفردوم او محرمانه بود و موندو دپورتیوو متوجه این مساله شد . او در این سفر بر روی جزئیات با بازیکن و اطرافیان آرتور کار کرد . پپ سگورا نیز در این سفر همراه فرناندز بود . در کل علاوه بر رابرت فرناندز 3 نفر دیگر نیز برای امضا با آرتور مسئول بودند : آندره کوری , پپ سگورا و اسکار گرائو .

 

با گذشت 3 ماه از عکس معروف , در نهایت مذاکرات نهایی برای انتقال آرتور آغاز شد و نتیجه , آن بود که امروز توسط بارسلونا اعلام گردید . توافق برای جذب آرتور در تابستان آینده !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.