پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف گومز: درون زمین احساس خوبی ندارم و مثل جهنم است

کد خبر : 76944  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 اسفند 1396
بارها از خجالت از خانه بیرون نرفته ام

اختصاصی بارسانیوز آندره گومز هافبک پرتغالی بارسلونا در گفت و گو با مجله پاننکا اعتراف کرد که بابت فشاری که روی او وجود دارد احساس خوبی درون زمین ندارد و از بازی کردن لذت نمی برد.

 

گومز درخصوص شرایط خود در بارسلونا گفت:

من احساس خوبی درون زمین ندارم و از بازی خود لذت نمی برم. 6 ماه اول در بارسلونا فوق العاده بود اما بعد از آن همه چیز تغییر کرد. شاید گفتن این عبارت درست نباشد اما مثل جهنم است. فشار زیادی روی من وجود دارد. من می توانم با استرس زندگی کنم اما با آنچه که نمی توانم زندگی کنم فشاری است که روی من وجود دارد.

 

من در تمرینات بسیار ارامش دارم اما خب روزهایی هم هست که شما اعتماد به نفس خودتان را از دست می دهید. وقتی با احساس بد یکی دو روز اخیر زندگی و با تصور اتفاقات بازی های قبلی بازی می کنم قطعا نمی توانم پیشرفت کنم. من با کسی درخصوص بازی صحبت نمی کنم چون احساس شرمساری به من دست می دهد ولی در تمرینات در کنار هم تیمی هایم احساس راحتی و آرامش دارم ولی احساسم در بازی ها بد است.

 

فکر می کنم که این خیلی به من ضرر می زند چون همیشه چزهای بد به ذهنم می آید. برایم بیش از یکبار اتفاق افتاد که نخواستم خانه را ترک کنم تا مردم من را ببینند تا احساس شرمندگی و خجالت زدگی نداشته باشم. اینکه می گویند خیلی کارها می توانم انجام دهم اما نمی توانم انجام دهم بسیار ناراحتم می کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.