پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: غیبت مسی به سود دمبله می شود؛ اتلتیکو با ناامیدی به گریزمان پیشنهاد می دهد

کد خبر : 76957  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 اسفند 1396
گیلم بالاگ در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ کارشناس اسکای اسپورتس در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی با کاربران اسکای با سوالات هواداران بارسلونا بابت اتفاق های هفته اخیر مواجه شد.

 

بازی با اتلتیکو مادرید و حس خوب گریزمان در کنار شایعات انتقال به بارسلونا یکی از سوالاتی بود که بالاگ در این خصوص گفت:

هم سیمئونه و هم گابی پس از بازی فوق العاده گریزمان مقابل سلتاویگو که آنتوان یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد درخصوص آنتوان صحبت کردند. اتلتیکو در بهترین فرم خود نبود اما وقتی چنین اتفاقی برای تیم می افتد شما نیاز به بازیکنی دارید که تفاوت را رقم بزندو این عملکرد خوب گریزمان پس از بازی ناامید کننده در بارسلونا نیاز بود.

 

سیمئونه و گابی پس از بازی درخصوص آینده گریزمان مورد سوال قرار گرفتند که سیمئونه پاسخ داد "ما او را در کنار خودمان داریم و فردا هم روز دیگری است" و گابی نیز پاسخ داد که "تمام چیزی که از گریزمان می خواهم این است که وقتی در تیم حضور دارد همه توان خود را به تیم ارائه کند.

 

همانطور که در طول این مدت گفته ام اتلتیکو مادرید پیش خود اینگونه فکر می کند که گریزمان مادرید را مقصد بارسلون ترک خواهد کرد ولی با این حال آن ها پیشنهادی را روی میز خواهند گذاشت اما می دانند که احتمالا برا متقاعد کردن او کافی نخواهد بود.

 

بهترین بازی دمبله؟

بهترین عثمان دمبله فصل را مقابل مالاگا دیدیم که بخشی از آن بخاطر غیبت مسی بابت تولد فرزند سومش بود چون او آزادی عمل بیشتری درون زمین برای سرک کشیدن به میانه زمین و مانور داشت. او در این بازی تصمیم های بهتری در حین بازی گرفت و به تیم عمق داد.

 

اما بدون مسی سبک بارسلونا رو به بازی مستقیم آورد، پاس های مستقیم برای شکستن خطوط دفاعی مالاگا  و بازیکنان به سمت فضاهای خالی می دویدند. با حضور اینیستا و مسی بارسلونا بازی را کنترل می کند چون والورده بااین کار می خواهد بهترین نتیجه را از مسی بگیرد و همین جاست که دمبله با حضور مسی دچار مشکل می شود چون دمبله به فضا نیاز دارد تا کار خودش را انجام دهد و از سرعتش استفاده کند.

 

غیبت مسی به سود دمبله و کوتینیو می شود. مقابل مالاگا دمبله خیلی خوب بود، او به فضاها می دوید و سعی می کرد تا با دریبل زدن از سد مدافعان بگذرد، تصمیم های صحیح بیشتری نسبت به تصمیم های اشتباه داشت. او در حال بهتر شدن است و می تواند یک مدعی به عنوان بازیکنی تاثیرگذار مقابل چلسی باشد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.