پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ بالاگ به "رونالدو یا مسی؟" ؛ آرتور همان اینیستای جدید است

کد خبر : 76958  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 اسفند 1396
ورود تابستانی آرتور به 2 شرط

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ کارشناس اسکای اسپورتس در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی مسی را در انتخاب از بین این اعجوبه آرژانتینی و رونالدو انتخاب کرد.

 

بالاگ درخصوص انتخاب از بین مسی یا رونالدو گفت:

من سوالی از شما خوانندگان دارم. از بن رونالدو یا مسی کدام را برای تیم خود انتخاب می کنید؟، اجازه دهید در مورد هر د نفر بحث کنم.

 

رونالدو در حال انجام دادن کاری است که سال گذشته انجام داده بود، زدن 17 گل در 10 بازی، یعنی ذخیره کردن انرژی در ابتدای فصل برای استفاده در انتهای فصل و حالا گل های او برای رئال بازیکنان تیم را به این فکر واداشته که می توانند در حال حاضر هر تیمی را شکست دهندو شاید سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان را تجربه کنند.

 

اما رئال در ابتدای فصل به گل های او نیاز داشت جایی که از آگوست تا ژانویه تنها 16 گل زد درحالی که اختلاف بارسلونا در صدرجدول به 15 امتیاز رسید.

 

اما مسی در طول فصل موثر ظاهر می شود در شریطی که کوتینیو و دمبله وفق نیافته اند و اینیستا مصدوم می شود. اما آیا مسی قادر است تا همین ریتم را تا انتهای فصل حفظ کند؟، فصول زیادی وجود داشته که بارسلونا انتظار زیادی از او داشت و او در انتهای فصل نتوانست به تیم کمک کند و ممکن است که مسی در طول بازی ها به صورت هوشیارانه استراحت کند تابرای انتهای فصل آماده باشد.

 

بنابراین باتوجه به شرایط موجود چه کسی را ترجیح می دهید؟ مسی یا رونالدو؟ البته که مسی چونکه او بیش از 50 درصد گل های تیمش را به ثمر رسانده یا پاس گل داده است.

 

زمان ورود آرتور؟

انتقال او به بارسلونا برای ژانویه یا تابستان اگر خروج قرضی یری مینا صورت بگیرد و اینیستا تیم را ترک کند برنامه ریزی شده با توجه به اینکه بارسلونا بیشتر و بیشتر مالکیت توپ را به مانند دوران قبل از انریکه می خواهد و آرتور بازیکنی در شکل و قالب اینیستا است.

 

آرتور هافبکی است که پاس کاری های کوتاه را دوست دارد ولی سرعت زیادی نیز در استارت های سریع 5 متری و 10 متری دارد مثل زمان جوانی اینیستا که این روزها آن سرعت سابق را ندارد. از طرفی آرتور می تواند گل هم بزند اگرچه که گلزنی بزرگ نیست که البته هافبک های بارسلونا معمولا گلزن نیستند.

 

او قرادادی 5 ساله به ارزش 30 میلیون یورو ثابت به اضافه 9 میلیون یورو متغیر بسته اما ورودش در تابستان به جای ژانویه وابسته به آینده یری مینا و اینکه چه پیشنهادی برای اینیستا روی میز از سوی چین قرار بگیرد وابسته خواهد بود که دستمزد جالب 30 میلیون یورو در سال برای او گزارش شده به اضافه وعده خرید 1.5 میلیون بطری از کارخانه او

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.