پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه اکیپ به والورده برای دمبله مقابل چلسی !

کد خبر : 76979  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 اسفند 1396
دمبله روی جلد روزنامه اکیپ

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اکیپ فرانسه امروز با روی جلد بردن عثمان دمبله و بیان کیفیت ها و مهارت های پرتعداد عثمان دمبله دلیل بازی های اخیر نامناسب او را تا قبل از دیدار با مالاگا ترس ناشی از بازگشتن مصدومیت نامید.

 

دمبله که برای سازگاری و وفق یافتن در بارسلونا باید این مرحله را سپری کند انتظارات زیادی از هواداران را روی شانه خود حس می کند که توانست در لا روسالدا مقابل مالاگا امیدواری بزرگی به هواداران بدهد.

 

علی رغم اینکه دمبله بهترین بازی خود در بارسلونا را مقابل مالاگا ارائه کرد اما خیلی ها این را تست مناسبی برای دمبله باتوجه به ضعف تیم حریف نمی دانند و معتقد هستند که دمبله باید در آزمونی بزرگ تر مهارت خود را به رخ بکشد که بازی مقابل چلسی بهترین فرصت است.

 

روزنامه فرانسوی اکیپ تاکید کرد که دمبله می تواند مقابل چلسی سکوی پرش بزرگی داشته باشد تا در کنار مسی و سوارز در خط حمله استارت بزند و خطاب به والورده اعلام کرد که بهترین فرم دمبله از سیستم 3-3-4 حاصل خواهد شد.

 

 

اکیپ ضمن بیان بازی همراه با ترس دمبله بابت عود نیافتن مصدومیت به مانند اتفاقی که در سوپر کاپ کاتالونیا برایش رخ داد نتوانست بهترین بازی خود را ارائه دهد از سیستم 2-4-4 والورده نیز انتقاد کرد و صحبت مربی سابق دمبله در باشگاه رن را در تایید ادعای خود آورد که جو.لین استفان درخصوص دمبله معتقد است:

والورده می تواند از ویژگی های دمبله در سیستم 3-4-4 بهتر استفاده کند چون کسی هست که پشت سر او را پوشش دهد و از وظایف دفاعی خلاص شود. سیستم 2-4-4 او را به کناره های زمین متمایل می کند و باید تلاش بیشتری برای نزدیک شدن به دروازه حریف انجام دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.