پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: گومز یکی از همه است؛ باید از موقعیت ها استفاده کنیم

کد خبر : 76989  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 اسفند 1396
بازگشت نیمار ؟

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای چلسی است تا با تساوی ارزشمند 1-1 خارج از خانه در نیوکمپ به دنبال صعود باشند.

 

سرجیو بوسکتس که به همراه بارتومئو در کنفرانس حضور یافت درخصوص بازی گفت:

چلسی تیمی است که به خوبی دفاع می کند که اذیت مان خواهند کرد و باید از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم. باید مثل همیشه برای برد به بازی برویم.

 

اظهارنظر عجیب گومز؟

ما چیزهایی می دانستیم و هرکسی می توانست این را حس کند اگرچه که موضوعی شخصی است. ما باید به او کمک کنیم و با او حرف بزنیم. اگر قرار است کار مهمی انجام دهیم باید همه با هم این کار را انجام دهی. همه باید برای یک چیز تلاش کنیم.

 

اینیستا؟

ما از کیفیتی که اینیستا به تیم اضافه می کند باخبریم چه به عنوان یک بازیکن و چه یک شخصیت. او متفاوت است ، موقعیت های زیادی خلق می کند و همیشه می داند که باید با توپ چه کار کند و همه کار او برای تیم مثبت و مفید است و پس از تمرین خواهیم فهمید که برای بازی در دسترس خواهد بود یا که نه

 

بازگشت نیمار؟

من نمی دانم که او چه خواهد کرد و باید درباره آینده اش از خودش بپرسید. ما دیدار مهمی درپیش داریم و باید سایر موضوعات کنار گذاشته شود.

 

ویلیان؟

ویلیان، هازارد، پدرو، موراتا و همه بازیکنانش بزرگ هستند. ویلیان در بازی رفت خیلی خوب کار کرد اما باید به عنوان یک تیم دفاع کنیم و در کنار هم باشیم.

 

بازی های گذشته با چلسی؟

ما چندین بازی مقبال آن ها داشته ایم که تساوی 2-2 سال 2012 از غم انگیز ترین ها بود چون نتوانستیم به فینال برسیم و باتوجه به اتفاق های بازی نتیجه غیر قابل تصور بود. بارها پیش آمده که بهترین ها پیروز نمی شوند.

 

آمادگی گومز برای بازی؟

من گومز را خوب می بینم، تمرینات او را می بینم و باید بگویم که او آماده است. ما به او کمک می کنیم و مطمئنا هواداران نیز این کار را انجام خواهند دادچون همه ما به دنبال یک هدف هستیم.

 

مسی؟

فکر می کنم به دنیا آمدن فرزندش برایش خوب خواهد شد و امیدوارم انگیزه بیشتری داشته باشد. او استراحت کرده و این عالی است و امیدوارم تفاوت را یک بار دیگر رقم بزند.

 

درب باز به روی نیمار از سوی راکیتیچ؟

هرکسی نظر خودش را دارد اما من قصد نداردم به این موضع بپردازم

 

سبک بازی تدافعی چلسی؟

هر تیمی سبک بازی خودش را دارد. چلسی ابزار شیوه بازی خودش را دارد و همین طور خوب با توپ کار می کنند. فکر می کنمدر ابتدای بازی عقب بکشند اما در ادامه باتوجه به نتیجه شیوه بازی خود را تغییر دهند.

 

لیگ قهرمانان؟

قهرمانی هزینه دارد و تنها با بردن بازی ها حاصل می شود. وضعیت ما در لالیگا خوب است اما ما تمامی عناوین را می خواهیم که البته همیشه امکان پذیر نیست.

 

دمبله؟

من او را خوب می بینم و راحت تر از گذشته کار می کند و درنهایت با تیم سازگار خواهد شد. او هنوز جوان است و می خواهد بجنگد. امیدوارم او آماده باشد و ما نسبت به کیفیت او ایمان داریم. لازم نیست روی او فشار وارد کنیم. اما او هم اکنون از هر زمان آماده تر است.

 

آندره گومز؟

چیزهای زیادی تاثیر گذار است اما چیزی که مشخص است همه ما انسان هستیم و از دنیای دیگری نیامده ایم. برای رسیدن به موفقیت ترکیبی از همه نیاز استاما خب لحظات دشواری نیز به وجود می آید.

 

وضعیت چلسی در جزیره؟

می دانیم که در جزیره تنها یک تیم شانس قهرمانی دارداما اینجا لیگ قهرمانان است و چلسی هم تیمی خطرناک دارد و یک مربی عالی این تیم را هدایت می کند.

 

مسی در انگلستان؟

او اینجا در بارسلونا در خانه خودش است، در کنار بازیکنان بزرگ و در پروژه ای بزرگ وعناوین تیمی و انفرادی را فتح می کند و در شهر جذابی زندگی می کند که پیدا کردن همه این چیزها ر تیمی دیگر دشوار است. می دانیم که لیگ جزیره لیگی جذاب است اما جدا شدن از بارسلونا دشوار است چون شما همه چیز در اینجا دراختیار دارید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.