پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کورتوآ ؟ نه , تراشتگن

کد خبر : 77115  |  زمان ارسال : جمعه 25 اسفند 1396
زوبی زارتا شخصی است که اصرار داشت بارسلونا تراشتگن را جذب کند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، باشگاه بارسلونا باید سپاس گذار اقدام های زوبی زارتا مدیر ورزشی سابق بارسلونا در سال های گذشته باشد. در سال 2014 زمانی که بارسلونا به دنبال استخدام یک سنگربان جدید بود. در آن سال کورتوآ سنگربان فعلی چلسی که در باشگاه اتلتیکو مادرید فعالیت داشت ساز جدایی خود را کوک کرده بود که همین مسئله باعث شد که بارسلونا نسبت به جذب این سنگربان بلژیکی علاقه پیدا کند.

 

در آن زمان زوبی زارتا مدیر ورزشی وقت بارسلونا به شدت اصرار داشت که باشگاه مارک آندره تراشتگن سنگربان آلمانی را به خدمت بگیرد. زوبی زارتا بعد از سختی های زیاد موفق شد که نظرش را به سران باشگاه تحمیل کند. زمانی که تراشتگن در باشگاه مونشن گلادباخ فعالیت داشت زوبی زاراتا که خود سنگربان بوده است وضعیت این پسر آلمانی را زیر نظر گرفته بود او بعد از آن به این نتیجه رسیده بود که تراشتگن تمام معیار ها برای درخشش در باشگاه بارسلونا را دارد.

 

در روز چهار شنبه کورتوا در ورزشگاه نیوکمپ یک روز غمگین را سپری کرد. لئو مسی شب کابوس واری را برای این سنگربان بلژیکی خلق کرد چرا که وی موفق شد دو توپ را از بین پاهای کورتوا به گل تبدیل کند. به طور خلاصه مشخص شد که زوبی زارتا بهترین تصمیم ممکن را گرفته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.