پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استراحت درمانی برای بارسلونا !

کد خبر : 77150  |  زمان ارسال : شنبه 26 اسفند 1396
این فیفا میتواند یک استراحت درمانی برای بازیکنان بارسلونا باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا ، به طور معمول فیفا دی و بازی های ملی همیشه برای باشگاه های بزرگ اروپای بد بوده است چرا که احتمال دارد بازیکنان در رقابت های ملی دچار مصدومیت هایی شوند و همیشه از آن به عنوان ویروس فیفا یاد میشود. اما در حال حاضر با توجه به شرایطی که بارسلونا دارد بازی های ملی خیلی خوب هستند چرا که بازیکنان میتوانند مقداری استراحت کنند.

 

در بارسلونا حضور در ترکیب اصلی تیم کار بسیار دشواری است این در حالی است که برخی از بازیکنان در سیستم چرخشی تیم نیز قرار نمیگیرند و حالا میتوانند در رقابت های ملی در شرایط بازی قرار بگیرند و برای تیم های ملی کشور خود به میدان بروند. بازیکنانی چون یری مینا ، توماس ورمالن ، عثمان دمبله و آندره گومز بازیکنانی هستند که دقایق کمی به بازی گرفته شده اند اما حالا میتوانند در قالب تیم های ملی خود به میدان بروند.

 

عثمان دمبله از یک مصدومیت طولانی مدت برگشته او در بازی های اخیر برای بارسلونا عملکرد فوق العاده ای داشته اما او برای بازگشت به روز های خوبش نیاز دارد در بازی های زیادی شرکت کند. در توقف مسابقات برای فیفا دی بازیکنانی چون دنیس سوارز و نلسون سمدو مصدومیت خود را پشت سر میگذارند و میتوانند به تیم اضافه شوند. دنیس بعد از شکست های اخیر میتواند یک فرصت خود نمایی پیدا کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.