پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : برای این موقعیت من با خون امضا میکردم !

کد خبر : 77157  |  زمان ارسال : شنبه 26 اسفند 1396
والورده گفت هنوز بارسلونا برنده چیزی نشده اما آنها شانس کسب 3 گانه را دارند .

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اتلتیک بیلبائو از هفته 29 لالیگا صحبت کرد . ( بخش مربوط به قرعه رم )

 

والورده در مورد تقابل با تیم سابق خود گفت :

اتلتیک همیشه رقیب خطرناکی است و این یک بازی بسیار خاص برای من است . 3 امتیاز مهم در این بازی وجود دارد , شمارش معکوس آغاز شده و 10 بازی باقی مانده است . مهم است که این شمارش معکوس را با پیروزی آغاز کنیم .

 

بوسکتس :

مصدومیت او علاوه بر بارسلونا بر تیم ملی نیز تاثیر گذاشته است . ما بازیکنان دیگری را داریم که میتوانند در غیاب بوسکتس به ما کمک کنند . راکیتیچ خیلی خوب کار میکند و ما جایگزین های دیگری نیز داریم . با این حال او بهترین در جهان است و جایگزین برای او سخت است .

 

بارسلونا در حال حاضر با 8 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم به عنوان رهبر لالیگا شانس بالایی برای قهرمانی دارد . آنها در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان هستند و به فینال کوپا دل ری نیز راه یافتند . والورده میگوید اگر میدانست در ابتدای فصل قرار است بارسلونا شانس 3 گانه داشته باشد او قرارداد خود را با خون امضا میکرد .

 

او گفت :

من همیشه خوش بین هستم اما اگر در ابتدای فصل پیشنهادی داشتم که 3 گانه جزوی از گزینه هایش بود من با خون آن قرارداد را امضا میکردم .

 

والورده در مورد دعوت نشدن روبرتو به تیم ملی اسپانیا گفت :

من به عنوان مربی نمیخواهم چیزی در مورد لیست بازیکنانم بگویم . بنابراین من چیزی در مورد لیست اسپانیا نیز نمیگویم ( چون لوپتگی مربی اسپانیا است و او نیز چنین چیزی را دوست ندارد )

 

آلنا :

اینیستا یک بازیکن منحصر به فرد و غیر قابل مقایسه است اما آلنا نیز یک بازیکن با آینده خوب در این باشگاه هست . من تردید ندارم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.